PREMIJERA

Peugeot predstavio novi E-408: Potpuno električna verzija fastback modela 408

04.10.2024 u 11:25

Bionic
Reading

Pogon koristi sinkroni električni motor s trajnim magnetima koji razvija 157 kW (210 KS) i izdašan okretni moment od 345 Nm. Sada linija 408 uz potpuno električnu verziju ima i dva elektrificirana pogonska sklopa, Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 i Plug-in Hybrid 225 e-EAT8, kao 48V Hybrid 136 e-DCS6

Peugeot je predstavio nakon lansiranja plug-in hibridne verzije 2022. sada i potpuno električnu verziju modela 408. Novi E-408 kombinira neočekivanu privlačnost brze siluete s učinkovitošću nulte emisije, uzbuđenje snažnog motora od 157 kW (210 KS) i zadovoljstvo Peugeot električnog iskustva vožnje, s dometom do 453 km. Kada je riječ o punjenju, proces je pojednostavljen s integriranim planerom putovanja.

Predstavljanjem modela 408 u lipnju 2022., Peugeot je donio privlačnost dotad neviđene siluete fastback na vrh C segmenta. Neočekivano drugačiji, 408 ističe se mačkastim držanjem, dinamičnim linijama koje nude povišen položaj za vožnju i vrhunskom sofisticiranošću svog dizajna do najfinijih detalja.

Dva elektrificirana pogonska sklopa, Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 i Plug-in Hybrid 225 e-EAT8, označili su prvi korak u elektrifikaciji za 408. Ranije ove godine, 48V Hybrid 136 e-DCS6 pridružio se liniji 408. Novi E-408 podiže ovu električnu strategiju na višu razinu s pogonskim sklopom bez emisija uparenim s NMC baterijom od 58,2 kWh (iskoristiva).

Peugeot E-408: virtualna premijera Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Lansiranje novog E-408, s otvaranjem narudžbi od 2. listopada, označava najnoviji korak u ambiciji 'lavlje marke' da postane glavni vodeći EV u Europi. Novi E-408 proizvodit će se u tvornici u Mulhouseu u Francuskoj i koristi program Allure Care te ima jamstvo do 8 godina / 160.000 km, što je najduže od svih europskih marki.

Vanjski dizajn

Inovativni i neočekivani fastback dizajn savršeno odgovara modernosti novog E-408. Platforma koja omogućuje potpunu elektrifikaciju bez kompromisa u pogledu stila, dinamike ili udobnosti interijera.

S ukupnom duljinom od 4,69 m i širinom od 1,85 m (sa sklopljenim retrovizorima), E-408 koristi višeenergetsku E-EMP2 (Efficient Modular Platform), poznatu po međuosovinskom razmaku od 2,79 m. Ova velikodušna dimenzija omogućuje ugradnju baterije u podvozje automobila, ispod poda između kotača, čime se čuva prostor u kabini i spušta težište vozila za dinamično ponašanje na cesti za veći užitak.

Ova arhitektura kombinira dinamičnu eleganciju fastbacka, ponašanje na cesti dostojno najboljih limuzina i blago povišen položaj za vozača koji povećava svakodnevni užitak, sigurnost i udobnost.

Sa svojim širokim tragovima - 1,59 m sprijeda i 1,60 m straga - E-408 čvrsto je pričvršćen za cestu. Unatoč tome što je povišen, ovaj model nudi elegantan i sportski profil zahvaljujući ograničenoj visini od 1,49 m, što poboljšava aerodinamiku.

Mačkasti karakter E-408 naglašen je jedinstvenim i oštrim tretmanom karoserijskih površina, posebno uočljivim prema stražnjem dijelu – s 'mačjim ušima', poklopcem prtljažnika i oblikom krila, stvarajući oštre facete dizajnirane igrati se svjetlom.

Bočne zaštite karoserije i lukova kotača protežu se u robusni crni stražnji branik, koji dijagonalnim rezanjem boje karoserije naglašava dinamičnost stražnjeg dijela. Veliki grafitni kotači od 19 cola inovativnog dizajna opremljeni su gumama 225/50R19 s vrlo niskim otporom kotrljanja (A+ klasa).

Obrada maske u boji karoserije E-408 'dematerijalizira' je stapanjem s cjelokupnim oblikom branika - znak promjene generacija i ere elektrifikacije Peugeotove ponude.

Identitet brenda vidljiviji je nego ikada kroz sofisticirani rad na rasvjeti. Sprijeda, LED tehnologija omogućuje vrlo tanka - i vrlo učinkovita - prednja svjetla koja oblikuju odlučan izgled E-408 karakterisitičan za ovu marku. Svjetlosni potpis proteže se prema dolje s dvije LED trake u obliku očnjaka koji se zarivaju u branik. Na stražnjoj strani, identitet Peugeota poprima oblik legendarnih triju LED kandži, nagnutih za još više dinamike.

Za novi E-408 dostupno je pet boja: Okenite bijela, Obsession plava, Selenium siva, Elixir crvena i Perla Nera crna.

Jedinstveno iskustvo vožnje

Peugeot i-Cockpit® nudi iznimnu ergonomiju. Kompaktni upravljač povećava užitak u vožnji dopuštajući jedinstvenu agilnost i preciznost pokreta. Postavljen u razini očiju točno iznad upravljača, digitalni klaster uključuje potpuno prilagodljiv i konfigurabilan 10-inčni 3D digitalni panel.

Više nego ikad, užitak u vožnji ugrađen je u gene novog E-408, s uzornim upravljanjem cestom, vrhunskom udobnošću vožnje i savršenom upravljivošću u gradu, što omogućuje radijus okretanja od rubnika do rubnika od 11,18 m. Kako bi se poboljšala vibracijska udobnost, krutost karoserije optimizirana je spajanjem strukturnih elemenata.

  • +8
Peugeot E-408 Izvor: Promo fotografije / Autor: CÉDRIC VIOLLET

Performanse pridonose užitku u vožnji

Novi E-408 ima sinkroni električni motor s trajnim magnetima koji razvija 157 kW (210 KS) i izdašan okretni moment od 345 Nm. Ovaj motor se proizvodi u Francuskoj, u Trémeryju, u zajedničkom ulaganju Stellantis-Nidec. Reduktor s kojim je povezan proizvodi Stellantis u Valenciennesu (Francuska).

i-Cockpit® s bezbrojnim povezanim uslugama

Središnji zaslon visoke razlučivosti od 10 inča omogućuje vam upravljanje sustavom Peugeot i-Connect® Advanced, koji dolazi standardno na E-408 i nudi učinkovitu i djelotvornu TomTom povezanu navigaciju. Za optimalnu čitljivost, prikaz karte pokriva cijeli 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Što se tiče ažuriranja sustava, ona se provode 'over the air', odnosno izravno prijenosom podataka putem telekom mreže.

Učinkovita navigacija s planerom putovanja i optimiziranim rješenjima. Navigacijski sustav uključuje funkciju 'planera putovanja' koja optimalno planira rute kako bi se povećao domet automobila i olakšalo punjenje. Kako bi izračunao idealnu rutu, sustav uzima u obzir brojne podatke, uključujući udaljenost koju treba prijeći, razinu napunjenosti baterije na startu, željenu razinu napunjenosti baterije na odredištu, brzinu, potrošnju energije, promet, vrstu ceste, nadmorsku visinu i, naravno, dostupne stanice za punjenje u blizini odredišta.

Aplikacija e-Routes by Free2move Charge dostupna je i u vozilu povezivanjem pametnog telefona sa sustavom Peugeot i-Connect®. Optimizira sva putovanja izračunavanjem najbolje rute na temelju potreba za dometom vozila, lokacije stanica za punjenje, uvjeta u prometu, udaljenosti koju treba prijeći itd.

Funkcija zrcaljenja koja povezuje pametni telefon s infotainment sustavom automobila je bežična (Apple CarPlay/Android Auto), a Bluetoothom je moguće povezati dva telefona istovremeno. Četiri USB-C priključka upotpunjuju povezano postavljanje E-408.

Potpuno konfigurabilni i-prekidači raspoređeni ispod središnjeg zaslona poput otvorene knjige, pružaju jedinstvenu estetsku i tehnološku razinu u segmentu. Svaki od 5 prilagodljivih i-preklopnika nudi prečac osjetljiv na dodir do postavki kontrole klime, telefonskog kontakta, radijske postaje, pokretanja aplikacije... konfigurirane prema izboru korisnika. Ovo se može prilagoditi za svakog vozača, s do 8 prilagodljivih profila.

Dnevni saveznik za veću sigurnost i jednostavnost, naredba za prepoznavanje glasa na prirodnom jeziku 'OK PEUGEOT' omogućuje pristup svim funkcijama infotainmenta i ChatGPT-u. Kao i sve najnovije generacije Peugeot, novi E-408 integrira generativnu umjetnu inteligenciju ChatGPT, koja putem glasovnih naredbi odgovara na sve zahtjeve, poput turističkih informacija ili generiranja kviza kako bi zaokupila djecu tijekom putovanja…

Aplikacija za pametne telefone MyPEUGEOT® posebno je praktična i omogućuje:

  • Pokretanje ili planiranje toplinskog predkondicioniranja. Osim udobnosti, ova značajka omogućuje, kada je vozilo priključeno, optimiziranje dometa (brže približavanje zadane temperature tijekom faza pokretanja predviđanjem optimalne radne temperature baterije).
  • Savjetovanje, planiranje, pokretanje ili odgoda punjenja baterije.
  • Aktiviranje sekvence svjetla dobrodošlice, na primjer, za lociranje automobila na prepunom parkiralištu.

Topla atmosfera u kabini

Novi E-408 dizajniran je kao high-end fastback u C-segmentu. Nudi brojne značajke namijenjene potpunom uživanju u užitku putovanja i mobilnosti.

Unutar novog E-408, LED ambijentalno osvjetljenje (8 boja po izboru) iza središnjeg zaslona, ​​raspršuje meku svjetlost i doprinosi sofisticiranoj atmosferi u kabini. Isto svjetlo se proteže do podstavljenih ploča vrata, koje su presvučene ili tkaninom, Alcantara® (RHD) ili pravim aluminijskim komadima (LHD), ovisno o razini opreme.

Toplinska i akustična udobnost novog E-408 optimizirana je tehnologijama implementiranim za dizajn i proizvodnju njegovih prozora. Sprijeda i straga prozori su debljine (3,85 mm) iznad prosjeka. Sprijeda su bočni prozori laminirani (3,96 mm na GT) za bolju zvučnu izolaciju i veću sigurnost.

Naravno, klima uređaj pridonosi toplinskoj udobnosti putnika. Ventilacijski otvori koji dovode svježi zrak u kabinu postavljeni su visoko sprijeda, a putnici straga imaju koristi od 2 ventilaciona otvora smještena na stražnjoj strani središnje konzole.

Kako bi se osigurala zdrava atmosfera u unutrašnjosti, E-408 GT može biti opremljen opcijskim AQS (Air Quality System), koji kontinuirano prati kvalitetu zraka koji ulazi u kabinu i može automatski aktivirati recirkulaciju zraka. Ovu vedrinu na razini GT nadopunjuje Clean Cabin, sustav za obradu zraka s filtracijom zagađujućih plinova i čestica, pri čemu se kvaliteta zraka prikazuje na središnjem zaslonu osjetljivom na dodir.

Hi-Fi Premium Focal® sustav novog E-408 rezultat je više od 3 godine zajedničkog rada na dizajnu sa stručnjakom za vrhunski audio. Nadopunjen Arkamys digitalnom obradom zvuka, Hi-Fi Premium Focal® sustav sastoji se od 10 zvučnika s ekskluzivnim patentiranim tehnologijama: 4 TNF visokotonca s obrnutim aluminijskim kupolama, 4 woofera/srednjotonca s Polyglass membranama i TMD (Tuned Mass Damper) ovjesom od 165 mm, 1 Polyglass središnji kanal, 1 Power Flower™ ovalni subwoofer s tri zavojnice. Upareni su s novim 12-kanalnim pojačalom od 690 W (pojačana tehnologija klase D).

Posebno privlačna, prednja sjedala dobila su oznaku AGR (Aktion für Gesunder Rücken) koju dodjeljuje neovisna njemačka udruga stručnjaka za ergonomiju i zdravlje leđa. Ova oznaka nagrađuje i ergonomiju i raspon podešavanja prednjih sjedala. Oni također mogu imati električna podešavanja u 10 smjerova s ​​dvije moguće memorijske postavke za vozača, 6 načina za suvozača, kao i pneumatsku masažu s 8 džepova s ​​8 različitih programa i grijana sjedala.

Zamišljeno je da dizajn sjedala ističe kvalitetu korištenih materijala: prošarana tkanina, tehnička mreža, Alcantara, reljefna koža i nappa koža (za odabrana tržišta). Na GT izvedbama, ukrašeni su prepoznatljivim koncem u boji adamita, koji također ocrtava kontrolnu ploču, panele vrata i podstavljene jastučiće konzole.

Između prednjih sjedala, luk središnje konzole proteže se do prostora namijenjenog bežičnom punjenju telefona. Stoga je ostatak konzole u potpunosti posvećen pohrani i praktičnosti, s naslonom za ruke, 2 USB C priključka (punjenje/podaci), 2 držača za čaše velikog promjera i do 33 l raznih pohrana.

Prostor straga posebno je izdašan, zahvaljujući dugom međuosovinskom razmaku od 2,79 m, što novi E-408 čini najprostranijim modelom Peugeota za putnike na stražnjim sjedalima: oni imaju 183 mm prostora za noge. Prostor za noge, prostor namijenjen nogama putnika straga ispod sjedala u prvom redu, dizajniran je za maksimalnu slobodu kretanja; dizajn sjedala i kut sjedenja su namijenjeni da putnicima pruži priliku da maksimalno iskoriste svoj prostor za optimalnu udobnost tijekom putovanja.

Povezivost nije zaostala s prisutnošću, od razine Allure, 2 USB C priključka za punjenje na stražnjoj strani središnje konzole.

Novi E-408 standardno nudi dvodijelnu (60/40) klupu s otvorom za skije. U opremi GT koristi prednosti sustava trenutnog sklapanja od svoja 2 dijela pomoću dviju lako dostupnih kontrola sa strane prtljažnika.

Zapremina prtljažnika novog E-408 posebno je izdašna i nudi 471 dm³ utovarnog kapaciteta. S preklopljenim stražnjim sjedalima raspoloživi prostor se dodatno povećava na 1545 dm³. Nakon što je naslon klupe preklopljen, moguće je utovariti predmet duljine do 1,89 m. Za svakodnevnu praktičnost, prtljažnik je opremljen utičnicom od 12 V koja se nalazi na desnoj oblogi prtljažnika, LED osvjetljenjem, mrežom i elastikom za pohranjivanje te kukicama za torbe.

Dizajniran za lagani prijelaz energije

Učinkovitost je bila u središtu briga Peugeot timova tijekom dizajna i razvoja E-408. Aerodinamika novog E-408 (SCx: 0,66) dobila je posebnu pozornost. Branici, prednji usisnik zraka, zaslon ispod karoserije i donji stražnji štitnici za prednje kotače. Novi E-408 također dobiva specifično podvozje koje tvori aerodinamični ravni pod, rezultat je niska potrošnja električne energije od 15,2 kWh / 100 km i do 453 km WLTP kombiniranog dosega prema WLTP ciklusu.

Novi E-408 opremljen je visokonaponskom baterijom od 58,2 kWh iskoristivih. S tehnologijom NMC 811 – 80 posto nikla, 10 posto mangana, 10 posto kobalta – ima koristi od povećane gustoće energije s 18 ugrađenih modula. Novi E-408 nudi domet od 453 km u WLTP mješovitom ciklusu, zadovoljavajući potrebe većine kupaca C-segmenta, čija je tipična dnevna kilometraža ispod 45 km (podaci industrije).

Regenerativno kočenje omogućuje glatkiju vožnju. Koristeći poluge iza kompaktnog upravljača, vozač može lako aktivirati regenerativno kočenje u 3 razine, lijeva ručica povećava regeneraciju, a desna je smanjuje… Tri razine regeneracije su: Niska (-0,6 m/s²) za osjećaje blizu na termalno vozilo, Umjereno (-1,3 m/s²) za povećano usporenje pri otpuštanju papučice gasa i Povećano (-2,0 m/s²) za maksimalno usporenje pri otpuštanju papučice gasa i time maksimalnu regeneraciju. Posljednje dvije razine automatski osvjetljavaju stražnja stop svjetla.

Vozač također može birati između tri načina vožnje, ovisno o svojim prioritetima. Normal je zadani način rada, postavlja snagu na 140 kW (190 KS) i okretni moment na 300 Nm, nudeći idealnu ravnotežu između dinamičnosti i dosega. Sportski način rada (157 kW/210 KS i 345 Nm) dostupan je za maksimalne performanse i aktivira se automatski i privremeno tijekom 'kick downova'. Način rada ECO (125 kW/170 KS, 270 Nm) favorizira domet uz očuvanje užitka u vožnji.

Novi E-408 standardno je opremljen toplinskom pumpom, kao i grijanim upravljačem i sjedalima, optimizirajući toplinsku udobnost putnika uz očuvanje energije baterije. Jednostavno i brzo punjenje. Za punjenje AC, novi E-408 standardno je opremljen trofaznim punjačem od 11 kW. Za punjenje istosmjernom strujom preko superpunjača, E-408 prihvaća snagu do 120 kW, omogućujući punjenje od 20 do 80 posto baterije u nešto više od 30 minuta (pod uvjetima nominalne temperature baterije) i obnavljanje 100 km dosega u samo više od 10 minuta. Kako bi optimizirao punjenje, vozač može programirati donji i gornji prag sa središnjeg zaslona E-408. Na primjer, od 20 posto minimalne napunjenosti do 80 posto maksimalne napunjenosti.

Dostupna su i dva plug-in hibridna i jedan 48V hibridni motor

Plug-in Hybrid 225 e-EAT8: pogon na 2 kotača / kombinacija turbo motora od 180 KS (132 kW) i elektromotora od 81 kW u kombinaciji s automatskim mjenjačem s 8 stupnjeva prijenosa e-EAT8 / trenutno je u homologaciji.

Plug-in Hybrid 180 e-EAT8: pogon na 2 kotača / kombinacija turbo motora od 150 KS (110 kW) i elektromotora od 81 kW u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem e-EAT8 / trenutno je u homologaciji.

Li-ionska baterija na obje plug-in hibridne verzije ima kapacitet od 12,4 kWh. Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: jednofazni punjač od 3,7 kW kao standard i opcijski jednofazni punjač od 7,4 kW.

Procijenjeno vrijeme punjenja je sljedeće:

  • Iz zidne kutije od 7,4 kW (32 A) i s jednofaznim ugrađenim punjačem od 7,4 kW, potpuno napunjen za 1 sat i 40 minuta.
  • Iz pojačane utičnice (14 A) i s jednofaznim ugrađenim punjačem od 3,7 kW, potpuno napunjen za 3 sata 55 minuta.
  • Iz standardne utičnice (8A) i s jednofaznim ugrađenim punjačem (3,7kW), potpuno punjenje traje otprilike 7 sati 05 minuta.

Hybrid 136 e-DCS6: pogon na 2 kotača / kombinacija turbo motora od 136 KS (100 kW) i baterije od 48 V u kombinaciji sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem e-DCS6.

Ovaj sustav Peugeot Hybrid 48V, koji se sastoji od benzinskog motora nove generacije od 136 KS u kombinaciji s 6-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor. Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija nudi dodatni okretni moment pri niskim okretajima i smanjenje potrošnje goriva do 15 posto (5,2 l/100 km u WLTP mješovitom ciklusu). U gradskoj vožnji, novi 408 Hybrid 136 e-DCS6 može raditi do 50 posto vremena u 100 posto električnom načinu rada bez emisija.

Maksimalna sigurnost za optimalan duševni mir

U novom E-408, opsežan skup najnovije generacije pomoći u vožnji, pokretan informacijama prikupljenim s 5 kamera i 3 radara, osigurava i olakšava vožnju, manevre i putovanja. Neki od ovih sustava izravno su izvedeni iz viših segmenata: Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop and Go i podesivom postavkom udaljenosti između vozila; Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na opasnost od sudara: otkriva pješake i bicikliste, danju i noću, od 7 km/h do 140 km/h, ovisno o verziji; Aktivno upozorenje o napuštanju trake s korekcijom putanje; Upozorenje na pozornost vozača otkriva probleme s budnošću tijekom dugih vožnji i pri brzinama iznad 65 km/h, koristeći analizu mikropokreta upravljača; Prošireno prepoznavanje i prikaz na digitalnom klasteru prometnih znakova: stop, zabranjen ulazak, zabranjeno pretjecanje, kraj zabranjenog pretjecanja, uz uobičajene znakove vezane uz brzinu; Dugometni nadzor mrtvog kuta (75 metara); Upozorenje o stražnjem prometu: tijekom vožnje unatrag, upozorenja o približavanju opasnosti u blizini.

Jasan i jednostavan raspon

Novi E-408 dostupan je u dvije verzije: Allure i GT.

E-408 Allure standardno dolazi s: LED prednjim svjetlima, 19'' aluminijskim naplatcima, Peugeot i-Cockpit® s prilagodljivom 10'' digitalnom instrument pločom, povezanom navigacijom s planerom putovanja, 'OK PEUGEOT' glasovnom komandom, bežičnim zrcaljenjem Apple CarPlay/ Android Auto, audio sustav sa 6 zvučnika, grijano vozačko sjedalo i upravljač, dvozonska automatska klima, stražnja parking kamera i senzori, toplinska pumpa itd.

E-408 GT standardno dolazi s opremom verzije Allure: Matrix LED prednja svjetla, prednji parking senzori, Peugeot i-Cockpit® s prilagodljivom 10'' digitalnom instrument pločom, aluminijskim unutarnjim ukrasima s prilagodljivim ambijentom u 8 boja osvjetljenje, aluminijske pragove vrata, motorizirana stražnja vrata bez ruku, paket Drive Assist Plus (2. razina poluautonomne vožnje), itd.

Vrhunska kvaliteta

Novi E-408 pozicioniran je na vrhu C-segmenta, nudeći ergonomiju, kvalitetu, završnu obradu i opremu dostojnu viših kategorija.

Kao i na svim svojim 100 posto električnim modelima, Peugeot će ponuditi svoj Allure Care program na novom E-408, koji pokriva električni motor, punjač, ​​prijenos te glavne električne i mehaničke komponente do 8 godina ili 160.000 kilometara. Peugeot Allure Care nadopunjuje posebno Peugeot jamstvo koje se već odnosi na visokonaponsku bateriju tijekom 8 godina/160.000 km kako bi se osiguralo sveobuhvatno pokrivanje vozila. Allure Care aktivira se automatski i besplatno svake 2 godine ili 25.000 km nakon svakog održavanja unutar Peugeot mreže.

Vlasnici E-408 imat će koristi od smanjenih ograničenja održavanja, uz servisni program svake 2 godine ili 25.000 km.