Punih 40 godina Mercedesova S-klasa slovila je za automobil iz budućnosti. Tehnologije koje bi se pojavile u Mercedesovom najprestižnijem automobilu, nakon desetak godina postale bi dostupne i običnim smrtnicima
Ipak, konkurencija ne miruje, a u lovu na sveti gral automobilske tehnologije - samoupravljiva vozila, Mercedes počinje zaostajati.
Proizvođač iz Stuttgarta ovome planira stati na kraj upravo S-klasom, automobilom koji je među prvima nudio preteču današnje autonomne tehnologije - adaptivni tempomat.
S-klasa iduće generacije koju možemo očekivati 2020 trebala bi doći s takozvanom trećom razinom samoupravljivosti (Level 3). To znači da će biti sposobna ubrzavati, kočiti, zaustavljati se i upravljati bez ikakve potrebe za vozačem.
Treći nivo samoupravljivosti ipak ne znači da je vozač potpuno bespotreban jer automobil u nekom trenutku ipak može zatražiti pomoć.
Nijemci ovdje ne planiraju stati. već ubaciti u još višu brzinu, ili nivo. Kompanija s logom trokrake zvijezde juriša na naslov prvog proizvođača komercijalnog automobila s tehnologijom autonomne vožnje razine 4 i 5, kad im je razinu 3 već preoteo Audi modelom A8.
Razina 4 i 5 vozača čine potpuno suvišnim. Dok razina 4 osigurava samoupravljivost u normalnim uvjetima na uređenoj prometnici, razina 5 jamčila bi autonomnu vožnju u praktički svim situacijama, uključujući off-road terene.