Autonomna, samoupravljiva vozila, možda nisu onako blizu serijskoj proizvodnji kako se to činilo, a razlog leži u pretjeranoj potrošnji energije
Trenutno se vodi žestoka utrka među proizvođačima za 4. nivo autonomne tehnologije. Sveti gral automobilske industrije jamčit će potpunu samoupravljivost vozila, a mi, ljudi, bit ćemo tek prtljaga.
Iako se čini da je ovakva budućnost iza ugla, posebice jer je Audi već dosegao 3. nivo novim A8, to ipak, čini se, nije slučaj.
Autonomna tehnologija je, naime, pretjerani potrošač energije što baš i ne ide ruku pod ruku s trenutnom baterijskom tehnologijom.
Najnapredniji električni automobili i ovako imaju problema s prekratkim dometima, što može rezultirati samo još poraznijim rezultatom ako jednadžbi pridodamo autonomne sustave koji trenutno troše 2 do 4 kW energije.
To je kao da imate 50 do 100 kontinuirano upogonjenih prijenosnih računala u prtljažniku, tvrdi proizvođač automobilskih dijelova BorgWarner.
Autonomna tehnologija u električnim automobilima bit će ogroman izazov za Industrija koja, zbog pretjerane potrošnje, mora paziti koliko LED-ica ima u stop-svjetlima.
S obzirom na to koliko ljudi, prema istraživanjima, zazire od samoupravljivih automobila, skeptični smo da će ovakav razvoj situacije ikoga pretjerano rastužiti.