Sedma generacija najprestižnijeg Mercedesovog modela već bi ove godine mogla pokazati lice, dok ćemo je u salonima vidjeti 2020
Njemačka krstarica kupcima će biti ponuđena u dvije izvedbe - plug-in hibridnoj i potpuno električnoj, piše Autocar.
Oba automobila će koristiti novu arhitekturu. Plug-in hibridi će se izrađivati na platformi MRA, a električni EQ S, s dva elektromotora i pogonom na sva četiri kotača, na sofisticiranijoj platformi MEA.
Ova potonja platforma nije zasnovana na već postojećoj arhitekturi, poput onih koje su osnova manjih Mercedesovih EQ modela, već je riječ o potpuno novoj arhitekturi s ravnom podnicom za učinkovitije smještanje baterija.
Navodno će električna S-klasa raspolagati s 400 KS, te s jednim punjenjem prevaljivati 500 km po WLTP standardu, a u prodaji bi se trebala naći 2022.
Potrebu za elektrifikacijom, uz domet do 100 km s jednim punjenjem, do tad će zadovoljavati plug-in hibridne S-klase s rednim šesterocilindričnim benzincima i dizelašima, uparene s elektromotorom i litij-ionskim baterijama u podnici prtljažnika.
U Mercedesu navodno također planiraju okončati proizvodnju S-klase s kraćim međuosovinskim razmakom, te bi Njemačka krstarica trebala dolaziti isključivo u dužoj izvedbi od kakvih 5.280 mm.