Motor 1.5 TSI u Octaviji G-TEC dizajniran je za pogon na prirodni plin, a ova vrsta goriva sagorijeva čistije, rezultirajući emisijom CO₂ u načinu rada na CNG, koji je za oko 25 posto niži nego kod korištenja benzina
Škoda je objavila kako na tržište dolazi Octavia G-TEC dizajnirana za pogon na ekološki prihvatljivom stlačenom prirodnom plinu (CNG). Octavia G-TEC opremljena 1.5 TSI motorom, snažna je 130 KS (96 kW) i postiže domet od 500 km u WLTP ciklusu ako se koristi isključivo s ovom vrstom goriva. Tri spremnika ugrađena u podvozju skladište ukupno 17,33 kg CNG-a, a spremnik za benzin kapaciteta 9 litara osigurava mobilnost u regijama bez odgovarajuće infrastrukture za punjenje CNG gorivom. Nova Octavia G-TEC bit će lansirana u Europi ove jeseni.
Motor 1.5 TSI u Octaviji G-TEC dizajniran je za pogon na prirodni plin, a ova vrsta goriva sagorijeva čistije, rezultirajući emisijom CO₂ u načinu rada na CNG, koja je za oko 25 posto niža nego kod korištenja benzina. Osim toga, emitira se znatno manje dušičnog oksida (NOx) i ne nastaju čestice čađe. Motor je vrlo učinkovit zahvaljujući, između ostalog, promjenjivoj kontroli usisnih ventila prema onome što je poznato kao Millerov postupak izgaranja. To omogućava potrošnju od 3,4 do 3,6 kg stlačenog prirodnog plina na 100 km u WLTP ciklusu u CNG režimu i 4,6 l na 100 km u benzinskom režimu.
Kad koristi benzin u svom 9-litrenom spremniku, Octavia G-TEC može postići daljnjih 190 km, što mu daje ukupni domet od približno 700 km. Prebacivanje između CNG i benzinskog načina rada odvija se automatski bez intervencije vozača.
Vozilo pristupa samo dotoku benzinskog goriva samo u određenim situacijama, poput pokretanja motora nakon nadopunjavanja spremnika CNG-a, kada je vanjska temperatura ispod -10 stupnjeva Celzija, ili kada su spremnici za plin toliko prazni da tlak padne ispod 11 bara. Octavia G ‑ TEC ima specifičan raspored u virtualnom kokpitu i može se lako prepoznati na stražnjoj strani vozila prema posebnoj oznaci. Prtljažni prostor je volumena 455 litara, a kapacitet prtljažnika karavanske Combi verzije je 495 l.
U CNG načinu, emisija CO2 je 25 posto manja od one uobičajenog benzinskog motora, čak i kada se koristi prirodni plin. Korištenjem 20-postotnog bio-CNG-a, kako je to primjerice uobičajeno u Njemačkoj, ugljični otisak automobila može se poboljšati za čak 35 do 40 posto. Korištenje mješavina goriva s još većim postotkom bio-CNG-a, iz biljnih ostataka i biološkog otpada, dovodi do poboljšanja do 90 posto. To znači da su putovanja u tim okolnostima gotovo klimatsko neutralna. Potpuna neutralnost klime može se postići korištenjem sintetskog metana, koji se proizvodi zelenom električnom energijom u 'power-to-gas' procesu. Međutim, taj se postupak još uvijek razvija.
Cijene Škode Octavije G-TEC još uvijek nisu poznate, kao niti precizan datum pojavljivanja na hrvatskom tržištu.