Opel je novi član PSA grupe, a samim time čeka ga opsežno restrukturiranje kako bi se uklopio u planove francuske alijanse
Francuzi planiraju smanjiti broj modela koje Opel nudi u segmentima s niskom profitnom maržom, te se fokusirati na profitabilne automobile. Također će njemački brend lansirati na tržištima koja su Opelu dosad bila strana.
Opelov tehnički centar u Rüsselsheimu, pak, trebao bi biti baza za razvoj kompletne električne game PSA grupe, piše AutoNews. Do 2020. dočekat ćemo električnu Corsu i plug-in hibridni Grandland X.
U planu je i rezanje troškova od barem 700 eura po automobilu do 2020.
U tu svrhu svi Opelovi budući modeli bit će zasnovani na platformama PSA grupe, te s Peugeotima i Citroenima dijeliti motore, elemente prijenosa i ostale tehnologije. Ovo će Opelu pomoći i da zadovolji strože eko norme koje propisuje EU.
Francuzi očekuju kako će do 2019. Opel dovesti na pozitivnu nulu, te ostvarivati 2 posto operativne marže već 2020. Ovo bi bio poprilično dobar rezultat s obzirom na to da Opel gotovo dva desetljeća niže gubitke.
‘Status quo nije opcija’ rekao je prvi čovjek PSA grupe Carlos Tavares, te pomalo alarmantno zaključio - ‘U fazi smo poprilične užurbanosti. Situacija je dramatična.’