Kamionet Mercedes X-klase renomirane njemačke marke automobila premium kategorije vjerojatno će dobiti veći međuosovinski razmak do 2020. godine. Na skandinavskim zimskim testiranjima prototipa ovog modela mogla se primijetiti razlika u dužini, pa se postavlja pitanje je li to zbog toga što bi ovaj pick-up uskoro mogao doći i na sjevernoameričko tržište
X-klasa je na tržištu od jeseni 2017. i Mercedesov prvi pick-up model ima međuosovinski razmak od 3,15 metara, a samo vozilo ukupno 5,34 metra. No modeli u europskoj izvedbi ovog omiljenog radnog vozila premaleni su za sjevernoameričko tržište, barem što se tiče utovarnog prostora od 1,59 metara. Usporedimo li X-klasu s jednim od najprodavanijih kamioneta, Fordom F-150, koji ima duljinu utovarnog prostora od 2,44 metra, razlog za promjenu dimenzija svakako postoji. Ako ste pomislili da Nissan Navara, s kojom mnogi uspoređuju X-klasu, ima veći međuosovinski razmak, pogriješili biste. I ona ima međuosovinski razmak od 3,15 metara.
No Mercedes ne spava. Veći međuosovinski razmak, odnosno duža šasija, donosi i veći utovarni prostor za oko 30 centimetara, što je i dalje nedovoljno za sjevernoamerički ukus, ali bi time, u kombinaciji s Mercedesovim komforom, mogli privući daleko veći broj kupaca. To se, naravno, odnosi i na neka druga tržišta. Ova promjena mogla bi se naći na tržištu već 2020.
Što se motora tiče, uz X 220d (dizel, 4 cilindra, obujma 2298 cm3 sa 163ks/120kW) i X 250d (dizel, 4 cilindra, obujma 2298 cm3, sa 190ks/140kW), najveći adut za proboj na sjevernoameričko tržište svakako će biti najsnažniji dizelski motor X 350d (V6, obujma 2987 cm3, s 258ks/190kW), koji se na nekim tržištima može naći već i danas.