Kabriolet izveden iz standardnog modela T-Roc nije nastao samo mehaničkim micanjem krovne konstrukcije, već su i karoserija te njegova struktura uglavnom novi
Volkswagen je pokazao kako će izgledati njihov T-Roc u kabriolet verziji, a svjetsku premijeru će imati u rujnu na salonu automobila u Frankfurtu. Ovime je VW otvorio svoju vlastitu nišu crossovera s potpuno otvorenim krovom.
Prema Volkswagenu, ovim 'ekstrovertiranim i emotivnim dizajnom' zamjenjuju se neizravno njihovi nekadašnji kabrioleti Golf i Beetle (Buba), a biti će to ujedno i jedini model Volkswagena u doglednoj budućnosti s otvorenim krovom. U prodaju će stići početkom sljedeće godine, a prve isporuke kreću u proljeće 2020.
Kabriolet izveden iz modela T-Roc nije nastao samo pukim mehaničkom micanjem krovne konstrukcije, već su i karoserija te njegova struktura uglavnom novi. T-Roc kabriolet je dug 4268 mm (+ 34 mm u odnosu na standardnu verziju T-Roca), a povećani međuosovinski razmak (+ 37 mm) je sada 2630 mm, dok je visina vozila 1522 mm. Vozač i suvozač sjede na visini od 599 mm iznad podloge, a putnici u stražnjem redu na 616 mm čime se omogućuje jako dobra preglednost iz kabrioleta.
Kako više nema vrata u drugom redu sjedala stražnji dio je jedinstvenog dizajna tu je i strukturalno ojačanje podvozja, okvira vjetrobranskog stakla, bočnih panela, poprečnih nosača i vrata. Inženjeri su uvjereni da bi on mogao postići sličan rezultat s pet zvjezdica kao i standardni T-Roc u Euro NCAP crash testovima. Inače oba modela; standardni i kabriolet dijele zajedničku transferzalnu matričnu MBQ platformu.
Mekani krov ima koncepcijski sličan mehanizam kao i kod odlazećeg Golf Cabrioleta, s tim da je krov smješten u izloženom odjeljku iznad prtljažnika, a ne ispod njegovog poklopca. To mu omogućuje da bude jedan od kabrioleta na tržištu kojima se najbrže otvara krov, a uvlači se za samo devet sekundi prekidačem na središnjoj konzoli ili ključem pri brzini vozila do 30 km/h.
Dizajn krova T-Roc Cabriolet ujedno je i prostorno učinkovit, omogućujući da dva kratka sjedala straga ponude putnicima dovoljno prostora za noge i glavu te budu udobna za kratka putovanja, uz dobro oblikovani 284-litreni prtljažnik (161 litara je to manje od standardnog T-Roca). VW tvrdi da je razine buke niska ugradnjom posebno razvijenih brtvi vrata i krova.
U početku će T-Roc Cabriolet bit će ponuđen sa samo dva TSI motora i to oba benzinska: 1,0-litrenim trocilindričnim motorom snage 115 KS (85 kW) s 200 Nm najvećeg okretnog momenta, te 1,5-litrenim četverocilindričnim snage 150 KS (110 kW) i 250 Nm najvećeg okretnog momenta. Slabiji motor ima samo ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, dok se verzija s jačim motorom može opcijski opremiti i sa sedemerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Pogon je na prednjim kotačima.
VW tek treba objaviti službene podatke o performansama i učinkovitosti te potvrditi težinu bilo koje od varijanti. Dizelski motori nisu u planovima. Dva paketa opreme su izvjesna; Style i R-Line. Kupci mogu birati između dizajnerski usmjerenog stila i sportskog R-Line paketa opreme. Za obje linije, oni koji žele malo snažniji izgled mogu odabrati 19-colne aluminijske naplatke umjesto standardnih 17-colnih.