Prije točno dvadeset godina Zubak Grupa je prva napravila novi zaokret na tržištu i bila dovoljno hrabra ponuditi tada nepostojeću uslugu nabavke vozila u kojoj je klijent imao uključene troškove održavanja te da je varijabilan samo trošak goriva
„Sve je počelo željom jedne uspješne tvrtke da produže ugovor s nama i zadrže vozila koja su imali na korištenju, ali željeli su i novu ponudu koja bi obuhvaćala mjesečnu ratu sa svim troškovima održavanja. Po prvi put susreli smo se s predviđanjima troškova održavanja za tri godine unaprijed. Nama je to bilo potpuno novo jer je u Hrvatskoj tada takav način poslovanja bio još nepoznat, a u svijetu slabo razvijen. Bilo je puno pogađanja i kalkulacija no na kraju smo svi bili zadovoljni. I tako je krenula flotna prodaja vozila.“ – prisjeća se Drago Šimek, prvi ugovaratelj koji je u Zubak Grupi već 35 godina. Tada član Uprave Autokuće Zubak, a danas direktor prodaje i postprodaje u AZ Crobusu.
Od tada do danas u AutoZubaku isporučeno je više od 11.500 automobila s Movens paketom, a AutoZubak Movens kao dio Zubak Grupe uhodano je rješenje za flotnu prodaju Audi, Volkswagen i Škoda vozila s preko čak 600 korisnika. Usluga AutoZubak Movens za flotnu prodaju korisniku osigurava nabavku i korištenje vozila sa svim uključenim troškovima koje to vozilo generira eksploatacijom. Iznos mjesečnog najma uključuje nabavu vozila, redovito i izvanredno održavanje, obvezno i kasko osiguranje, registraciju i tehnički pregled, pomoć na cesti i još puno toga. Trenutne troškove i postojeću politiku korištenja službenih vozila analiziraju stručnjaci koje se može zatražiti i savjet kako optimizirati i racionalizirati troškove voznog parka. Za održavanje flote vozila u Zubak Grupi na raspolaganju je njihova servisna mreža, kontaktni centar, asistencija za pomoć na cesti, rent car i više od 170 zamjenskih vozila za osiguravanje mobilnosti. Nedavno su napravljena i nova programska rješenja i softver za upravljanje voznim parkom što omogućuje da se rizik svede na minimum, a ponude budu povoljnije i kvalitetnije.
A koji su izazovi i novosti u daljnjem razvoju te usluge, komentirao je Dimitrije Trbović, član Uprave Zubak Grupe: „Glavno obilježje Zubak Grupe oduvijek je inovacija, a novi izazov koji je sad pred nama su vožnje na zahtjev. Ovako nešto nitko još nije razvio do kraja. Osim toga ove godine pokrenuta je i flotna prodaja električnih vozila, a prodano je više od sto vozila. Električni auti definitivno su nam sljedeći veliki izazov. Trebamo kreirati vrijednost vozila nakon dugoročnog najma, predvidjeti koliko će vrijediti za pet godina, a razvoj tih automobila još je u tijeku. Mijenja se svakim danom i tehnologija i brzina punjenja, sve napreduje.“
Zubak Grupa je započela s radom prije više od 40 godina, davne 1978., kao mala automehaničarska radionica, a danas broji više od 600 zaposlenika i svoje usluge nudi na desetak tržišta u Europi.