podijeljene nagrade

AD Plastik odnio pobjedu među velikim poduzećima za postignuća u DOP-u

20.11.2018 u 11:32

Bionic
Reading

U hotelu Esplanade Zagreb u utorak je održana jedanaesta dodjela nagrade Indeks DOP-a u organizaciji Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj (HR PSOR) i Hrvatske gospodarske komore koja se dodjeljuje za najbolja postignuća u društveno odgovornom poslovanju.

Indeks DOP-a je metoda procjene društvene odgovornosti poduzeća u Hrvatskoj koja se temelji na sustavu rangiranja koji omogućuje objektivnu procjenu društveno odgovornih praksi poduzeća i usporedbu s praksama drugih.

Nagrade su dodijeljene prema sljedećim kategorijama:

U kategoriji Velikih poduzeća

Dobitnik nagrade je: AD PLASTIK d.d.

U kategoriji Srednjih poduzeća

Dobitnik nagrade je: HiPP Croatia d.o.o.

U kategoriji Malih poduzeća

Dobitnik nagrade je: Media Val d.o.o.

U kategoriji Javnih poduzeća

Dobitnik nagrade je: EKO – MURVICA d.o.o.

Dobitnici nagrada za pojedina područja su:

Za područje: Odgovorne politike i prakse u radnoj okolini

Dobitnik nagrade je: Ericsson Nikola Tesla d.d.

Za područje: Odgovorne politike i prakse upravljanja okolišem

Dobitnik nagrade je: Heineken Hrvatska d.o.o.

Za područje: Društveno odgovorni odnosi sa zajednicom

Dobitnik nagrade je: dm-drogerie markt d.o.o.

Za područje: Društveno odgovorne politike raznolikosti i zaštite ljudskih prava

Dobitnik nagrade je: Valamar Riviera d.d.

Nagrada za najveći napredak dodijeljena je poduzeću: GALEB d.d.

Tvrtkama Privredna banka Zagreb d.d., Hartmann d.o.o., Končar – Institut za elektrotehniku d.d. te Ericsson Nikola Tesla d.d., Hauska & Partner d.o.o. i Vetropack Straža d.d. dodijeljeno je posebno priznanje za predanost projektu Indeks DOP-a. Priznanje je dodijeljeno poduzećima koja su se u posljednjih deset godina istaknula po kontinuitetu i ustrajnosti popunjavanja upitnika.

“Povećanje broja sudionika u Indeksu DOP-a nas posebno veseli jer potvrđuje jačanje interesa gospodarstva u Hrvatskoj za svoju odgovornost u području nefinancijskih utjecaja. Kompatibilnost metodologije s UN-ovim Globalnim ciljevima održivog razvoja s druge strane pokazuje relevantnost i aktualnost Indeksa DOP-a koji više nego ikad može sudionicima ponuditi informacije o materijalnosti utjecaja i prostoru za razvoj. Na kraju, veseli nas što u klub najboljih i ove godine ulaze neke nove, do sada ne prepoznate kompanije, čime klub jača i širi se. Nadamo se da će se ovi pozitivni trendovi nastaviti i narednih godina ojačani obvezom ostvarenja Ciljeva održivog razvoja.” izjavila je Mirjana Matešić, ravnateljica HR PSOR-a.

„Tvrtke koje nagrađujemo kroz Indeks DOP-a svojim su primjerom, ugrađivanjem društveno odgovornih praksi u svoje poslovne strategije, predvodnici napretka u gospodarstvu i društvu. Naš daljnji zajednički izazov na nacionalnoj razini je usklađivanje politika, strateških i planskih dokumenata s ciljevima održivog razvoja. Kako bismo to postigli i kako bismo kreirali održivo gospodarstvo i društvo, nužno je podići razinu svijesti o Ciljevima održivog razvoja te održivost i društvenu odgovornost učiniti opće prihvaćenim načinom poslovanja. Zajedničkom inicijativom i angažmanom gospodarskog sektora poput ovoga kojemu danas svjedočimo možemo biti pokretač pozitivnih promjena u zemlji,“ rekao je potpredsjednik HGK za industriju i energetiku Tomislav Radoš.