S ciljem daljnje digitalizacije poslovanja, pojednostavljenja procedura i slijedeći potrebe klijenata, Addiko banka uvela je mogućnost otvaranja tekućeg računa putem interneta
Kako javljaju iz Addiko banke, posjetitelji internetske stranice banke sada kroz pet jednostavnih koraka i s par klikova mišem mogu ispuniti online obrazac, potvrditi podatke, te sami odabrati u kojoj poslovnici i u koje vrijeme će potpisati ugovor. Time se bitno skratio jedan od najčešćih procesa u bankarskom poslovanju.
"Uvažavajući želje klijenata za korisnom, jasnom, jednostavnom i izravnom uslugom, praktičnim online rješenjem značajno smo ubrzali proceduru otvaranja tekućeg računa, te smo se koncentrirali na ono što je bitno – klijente, njihovo vrijeme i njihove svakodnevne potrebe", izjavila je Iva Krhlanko-Cvetko, direktorica Upravljanja proizvodima i odnosima s klijentima Addiko Banka.
Sama procedura popunjavanja zahtjeva za otvaranjem računa krajnje je jednostavna i sigurna u smislu zaštite podataka i autentičnosti zaprimljenih informacija, napominju iz banke. Nakon što je odabrao poslovnicu u kojoj želi potpisati ugovor i zaprimio verifikacijski kod putem SMS poruke, klijent na potpis ugovora u banku treba ponijeti samo osobnu iskaznicu te u nekoliko minuta ima otvoren račun.