Europski zrakoplovni koncern Airbus planira postupno povećavati proizvodnju aviona srednjeg doleta, potvrdio je glavni izvršni direktor Guillaume Faury, upućujući na procjene da bi oporavak putovanja trebao krenuti na domaćim i kraćim rutama
Proizvodnja zrakoplova tipa A320 postupno će se povećavati sa sadašnjih 40 mjesečno na 43 mjesečno u razdoblju od srpnja do rujna te na 45 u posljednja tri mjeseca ove godine, rekao je Faury u srijedu na skupštini dioničara.
Od drugog tromjesečja kompanija bi trebala povećati i proizvodnju manjih zrakoplova tipa A220, sa četiri na pet mjesečno. Time je Faury potvrdio ciljeve iznesene u siječnju.
Proizvodnja širokotrupnih zrakoplova vjerojatno će se zadržati na sadašnjoj razini, dodao je.
Tržište putovanja trebalo bi se oporaviti od pandemijske krize negdje između 2023. i 2025. godine, naveo je čelnik Airbusa, dodajući da bi oporavak trebao krenuti u segmentu domaćih letova i kraćih ruta.
Međunarodni zračni promet, u kojem se uglavnom koriste širokotrupni zrakoplovi, vjerojatno će dulje razdoblje ostati slab i vratit će se na pretpandemijsku razinu tek za nekoliko godina, prema Fauryjevim riječima.
U Airbusu vide potencijal za optimizaciju i pojednostavljenje industrijske strukture u Europi, koja je trenutno složena i fragmentirana, istaknuo je Faury, ne navodeći pojedinosti.
Početkom tjedna kompanija je najavila da će šef odjela vojnih aviona Dirk Hoke napustiti grupu, a u srpnju trebao bi ga naslijediti menadžer Michael Schoellhorn.
Airbus sada raduje svojim sljedećim potezima u civilnom i vojnom sektoru, uključujući francusko-njemački zračni borbeni sustav FCAS, priopćio je Faury.
Faury smatra da će promjene pomoći kompaniji da dekarbonizira zrakoplovni sektor i da uspješno završio razvojnu fazu strateških europskih obrambenih projekata.