Na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića u utorak i srijedu se u okviru 22. izdanja akcije Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Kupujmo hrvatsko" predstavlja gotovo 300 hrvatskih proizvođača, čiji se proizvodi mogu kupiti po promotivnim cijenama
Uz brojne štandove na kojima mogu kušati i kupiti brojne domaće kulinarske delicije iz svih hrvatskih krajeva, preko raznih rukotvorina, odjeće, igračaka, eko-kozmetike i drugih proizvoda, posjetitelje danas i sutra na zagrebačkom središnjem trgu očekuje i bogat zabavni i kulturni program.
Među izlagačima su obiteljska poljoprivredna gospodarstva, braniteljske zadruge, mali proizvođači, ali i velike tvrtke poput Gavrilovića ili Podravke i sl.
Akcija je već prigodom otvorenja polučila velik interes građana i turista, koji kupuju i obilaze lijepo dizajnirane štandove.
Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović na otvorenju je rekao da su proizvođači domaćih proizvoda, ali i kupci, čuvari domaće proizvodnje. Komora je akcijom "Kupujmo hrvatsko" uspjela probuditi svijest o tome koliko je važno kupovati kvalitetno i domaće, pa bilo to i malo skuplje, ocijenio je.
Odbio je prigovore o prikrivenom protekcionizmu koji su se, po njegovim riječima, pojavili prvih godinama provedbe akcije.
"Nikoga ne diskriminiramo, nego promoviramo kvalitetne domaće proizvode", rekao je Burilović i dodao da su, zahvaljujući akciji "Kupujmo hrvatsko", domaći proizvodi postali brend.
"Čuvajmo radna mjesta, kupujmo hrvatsko!", poručio je Burilović.
Predsjednik zagrebačke Gradske skupštine Drago Prgomet rekao je kako HGK-ova akcija omogućuje da hrvatski proizvodi, prije svega malih proizvođača, dopru do kupaca. Ustvrdio je da Grad čini sve kako bi pomogao opstanku malih proizvođača i obrtnika.
"Bez protekcionizma, trebamo voditi računa o onom što je naše", rekao je Prgomet.
HGK je s nacionalnom akcijom "Kupujmo hrvatsko" počeo 1997. i njome promiče hrvatske kvalitetne proizvode, osobito nositelje znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta.
Cilj akcije je osvijestiti važnost proizvodnje, ali i kupnje domaćih proizvoda kako bi se pridonijelo povećanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva i očuvanju nacionalnog identiteta.