Američki div internetske prodaje testira mogućnost upotrebe videokonferencijskih poziva za provjeru identiteta trgovaca koji žele prodavati robu na njegovim stranicama kako bi efikasnije spriječio moguće prijevare
Američki div internetske prodaje testira mogućnost upotrebe videokonferencijskih poziva za provjeru identiteta trgovaca koji žele prodavati robu na njegovim stranicama kako bi efikasnije spriječio moguće prijevare.
Amazon je već dugo pod povećalom zbog manjkavih provjera krivotvorina i navodno nesigurnih proizvoda koje trgovci nude na njegovoj platformi.
Prodaja krivotvorina izazvala je nezadovoljstvo pojedinih velikih brendova, poput Applea i Nikea, i neki su potpuno odustali od korištenja Amazonove platforme.
Početkom godine kompanija je počela provjeravati identitet potencijalnih kupaca fizičkim sastancima. U veljači prebacili su se isključivo na videokonferencijske pozive zbog mjera održavanja razmaka kako bi se spriječilo širenje koronavirusa.
U pilot-fazi intervjuirali su u videokonferencijskim pozivima više od 1.000 kandidata-prodavača iz Kine, SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva i Japana, navodi se u priopćenju objavljenom u nedjelju.
Postrožene provjere mogle bi predstavljati nepremostivu prepreku za neke prodavače iz Kine koji su na Amazonu registrirali više korisničkih računa uz pomoć privatnih internetskih mreža ili lažiranih režijskih računa.
Prema podacima specijalizirane tvrtke Marketplace Pulse iz 2019. godine, čak 40 posto vodećih Amazonovih prodavača u Europi ima sjedište u Kini, navodi Reuters.