Atlantic grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila 4,01 milijardu kuna prihoda od prodaje, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje rast od 3,2 posto, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 11,6 posto, na 353,5 milijuna kuna, objavili su u utorak iz te kompanije
Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 452,9 milijuna kuna i veća je za 8,3 posto, ističu iz Atlantic grupe.
Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala strateška poslovna područja delikatesni namazi s rastom od 9,3 posto (565,8 milijuna kuna) i pića s rastom od 4,8 posto (596,9 milijuna kuna). S 817,8 milijuna kuna prihoda od prodaje, koji čine 20,4 posto udjela u ukupnim prihodima, kava se ističe kao najveća pojedinačna kategorija, navodi se u priopćenju.
U distribucijskom poslovanju najznačajniji je rast od 8,5 posto ostvarilo tržište Hrvatske, a slijedi Slovenija s rastom od 4,7 posto.
U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,9 posto, brendovi principala u distribuciji 26,8 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje u ukupnim prihodima s 8,3 posto.
Predsjednik Uprave Atlantic grupe Emil Tedeschi ističe da poslovanje u prvih devet mjeseci obilježava nastavak rasta prihoda i profitabilnosti u većini poslovnih segmenata i tržišta.
"Nastavili smo sa strategijom dezinvestiranja non-core djelatnosti izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, osnažujući istovremeno fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta i temelj transformacije za budućnost. To uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja", rekao je Tedeschi.
Napominje kako je u tom smislu pojačana i Uprava kompanije te sada broji šest članova.
"Posebno smo zadovoljni činjenicom da tržište kapitala prepoznaje naš ukupni rezultat pa smo u prvih devet mjeseci imali i povijesno rekordne vrijednosti dionice, ali i rekordni iznos dividende po dionici", ističe Tedeschi u komentaru devetomjesečnih rezultata.
Iz Atlantica u priopćenju također podsjećaju da, nakon odličnih rezultata ostvarenih širenjem distribucijskog portfelja u regiji prošle godine, novi distribucijski ugovori početkom ove godine potpisani u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog poslovanja.
Krajem ožujka Atlantic grupa je otvorila i novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije. U prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama. U istom su skladištu implementirani i pušteni u rad visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon.
Istovremeno, potpunim izlaskom iz sportske prehrane nastavljen je proces dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija. Početkom travnja Atlantic grupa je s tvrtkom Genuport Trade iz Hamburga sklopila ugovor o prodaji tvrtke Tripoint s brendovima Multipower, Champ i Multabe, podsjećaju iz Atlantica.