PRVIH DEVET MJESECI

Atlantic nastavlja s rastom prihoda i dobiti

27.10.2010 u 11:26

Bionic
Reading

Atlantic Grupa u prvih je devet mjeseci 2010. ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 1,68 milijardi kuna, tri posto više u odnosu na isto razdoblje lani te neto dobit od 106,6 milijuna kuna. Bez jednokratnih utjecaja, koji se u najvećem dijelu odnose na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve, neto dobit povećana je za 8,4 posto na 80,4 milijuna kuna

Rast prihoda Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja u prvih devet mjeseci bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 11,8 posto te divizija Pharma s rastom od 6,3 posto.

'Iznimno smo zadovoljni što je, unatoč dodatnom fokusu na finaliziranje preuzimanja Droge Kolinske, Atlantic Grupa uspješno nastavila s rastom prihoda od prodaje, poboljšanjem profitabilnosti i optimizacijom poslovnih procesa u 2010. Primaran cilj u narednim mjesecima ostaju ispunjenje najavljenih očekivanja za poslovnu 2010. te paralelna realizacija svih planiranih priprema za opsežnu integraciju Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe, kako bi se prema planu uspješno realizirale sinergije dviju kompanija. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja', komentirao je Mladen Veber, Stariji potpredsjednik Atlantic Grupe za Operativno poslovanje.

Tijekom trećeg kvartala, Atlantic Grupa značajnu je pozornost posvetila finaliziranju akvizicije Droge Kolinske, s očekivanim rokom preuzimanja krajem studenog. U okviru tog procesa u srpnju je uspješno provedena dokapitalizacija Atlantic Grupe, kojom je kompanija dobila novog značajnog dioničara – EBRD, a novoizdane dionice su u listopadu uvrštene u Službeno tržište ZSE.

Treći kvartal obilježila je također akvizicija tvrtke Kalničke vode Bio Natura, koju je Atlantic Grupa preuzela od kompanije Badel 1862 za ukupan iznos (uključujući i financijske obveze kompanije) od 82 milijuna kuna.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe tijekom prvih devet mjeseci 2010. hrvatsko tržište sudjeluje sa 56 posto, a međunarodna tržišta sa 44 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji sa 18 posto.

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko tržište će u ukupnim rezultatima Atlantic Grupe sudjelovati s oko 30 posto, a međunarodna tržišta s oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija.