Uz nešto vlastitog kapitala, kredit i subvencije EU fondova, zagrebačka tvrtka Olival završila je investiciju vrijednu devet milijuna kuna. Novi proizvodni pogon i nove proizvodne linije za internacionalizaciju tržišta ovoj bi kompaniji trebali osigurati stabilan rast prihoda, koji u zadnje tri godine napreduje godišnjim stopama višim od trideset posto
Olival je u 23 godine svog poslovanja narastao od obiteljskog, gotovo hobi biznisa, do respektabilne tvrtke. Obljetnicu svojeg poslovanja tvrtka je obilježila otvaranjem novog poslovnog prostora u zapadnom dijelu Zagreba na 1200 kvadratnih metara, unutar kojeg se nalazi i novi proizvodni pogon. Povrat na tu investiciju očekuje se u roku od pet do šest godina.
Novi poslovno - proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten open space uredski prostor s laboratorijem. Prostor odiše minimalizmom i oplemenjen je biljkama. To je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i heat recovery sustav.
Priča o uspjehu Olivala, kao i mnoge druge priče o uspjehu, počela je iz hobija.
Vlasnica Olivala, Vlasta Pojatina radila je u Gradskim ljekarnama, gdje je stekla veliko iskustvo pa je odlučila sama izrađivati kreme i ulje za masažu iz prirodnog podrijetla. Od hobija se razvio današnji temeljni biznis proizvodnje kozmetičkih proizvoda, temeljenih na biljkama iz okoliša. Osnivačica Olivala, i danas je aktivna i ravnopravan član tima, čije se poslovanje u novije vrijeme nastavlja pod vodstvom direktora Marijana Pojatine.
Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz, koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine. Osim u zemlje regije ,uskoro započinju s izvozom u Njemačku, u tijeku je finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku. Olival je prvi izvoz ostvario prije sedam godina ulaskom na tržište Bosne i Hercegovine.
'Prošle godine otvorena su i tržišta Srbije i Slovačke, a nedavnim nastupom na vodećem europskom sajmu prirodne kozmetike, 'Vivaness', izazvali smo veliki interes svojim asortimanom i u nepunih mjesec dana nalazimo se pred prvim izvozom u Njemačku, što je doista veliki uspjeh. U tijeku je i finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku', rekli su nam u Olivalu.
U posljednje tri godine tvrtka bilježi prosječne stope rasta od 35 posto, a dobit reinvestiraju. Neto dobit u 2016. godini iznosila je dva milijuna kuna, a promet 16 milijuna kuna. Do kraja 2017. godine očekuje se uvođenje dvadesetak novih proizvoda.
Olival uspješno surađuje s najvećim drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brend certificirane kozmetike, koji je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete, a ponose se asortimanom od 103 proizvoda.
Ovo je odličan primjer hrvatske tvrtke koji pokazuje kako se dosljednim, upornim i marljivim radom može osigurati organski rast i postići uspjeh i izvan granica naše zemlje.