NOVITET NA TRŽIŠTU

Badel predstavio novo piće na bazi legendarnog Pelinkovca

07.05.2024 u 13:47

Bionic
Reading

Badel 1862 uvodi na tržište prvo ready to drink piće na bazi legendarnog Badel Pelinkovca Gorkog. Riječ je o novim proizvodima Pelin Spritz Lemon i Pelin Spritz Orange, 'koji laganim i osvježavajućim okusima limuna i naranče dodaju dašak svježine profinjenoj gorčini Badelovog Pelinkovca', priopćili su iz tvrtke. Novi proizvodi spadaju u skupinu ready to drink, odnosno premix pića - unaprijed pripremljenih alkoholnih pića kojima posljednjih godina raste popularnost kako na globalnom tako i na lokalnom tržištu

Dva nova proizvoda Badela 1862 - Pelin Spritz Lemon i Orange, uz Badel Pelinkovac Gorki kao osnovu, sadrže limun odnosno naranču te se zahvaljujući dodatku bezalkoholnog gaziranog pića svrstavaju među pića koja se nazivaju jednostavnim mixom. Gaziranost i nizak udio alkohola Pelin Spritz čine idealnim osvježenjem za nadolazeće toplije dane, koje se preporučeno konzumira dobro ohlađeno na 2 °C. Pelin Spritz Lemon i Orange sadrže naime 6% volumnog udjela alkohola, a upakirani u atraktivne i popularne slim limenke od 0,25L, na police trgovina dolaze u svibnju.

Iz Badela poručuju da Pelin Spritz donosi novi način uživanja u najpopularnijem i najprodavanijem domaćem biljnom likeru koji je praktičan i idealan za opuštene trenutke u dobrom društvu, primjerice na izletima, kampiranju, na plaži ili drugim druženjima u prirodi, kao i na događanjima na otvorenom poput koncerata i festivala.

Omiljena kombinacija

Pelinkovac se među potrošačima često zaziva skraćenicom Pelin, a uobičajeno se pije s kriškom limuna ili naranče, ponekad i s iscijeđenim limunom u tzv. 'štrukanoj' varijanti. Sve to Badel 1862 je povezao u novom proizvodu Pelin Spritz.

'Novim pićem Badel 1862 potrošačima želi omogućiti puno i izvorno iskustvo uživanja u najpopularnijem hrvatskom biljnom likeru i izvan kuće ili ugostiteljskog objekta u long drink varijanti. Novom linijom proizvoda Pelin Spritz, Badel 1862 potvrđuje vodeću poziciju kada su u pitanju inovacije na tržištu alkoholnih pića. Pelinkovac Gorki, na tržište donosimo u sasvim novom ruhu i obliku, u unaprijed pripremljenom piću u limenci.

Novi proizvodi Pelin Spritz Lemon i Pelin Spritz Orange rezultat su pomnog osluškivanja tržišta i odgovor na očekivanja novih generacija potrošača koji se sve više okreću unaprijed pripremljenim pićima, ali bez kompromisa kada su u pitanju vrhunski i prepoznatljiv okus te kvaliteta sastojaka. Vjerujemo da će Pelin Spritz potrošače oduševiti i svojim jedinstvenim, osvježavajućim okusom kao i praktičnim pakiranjem', izjavio je Lovro Vučković, direktor marketinga u Badelu 1862.

Inovacija na tržištu alkoholnih pića

Pelin Spritz piće je u rastućem segmentu unaprijed pripremljenih mixeva i koktela koji je sve popularniji među potrošačima u svijetu. Unaprijed pripremljena pića spremna su za konzumaciju, bez potrebe za miješanjem ili dodavanjem sastojaka, što ih čini praktičnima za uživanje na otvorenom ili u prirodi. Rastuća popularnost ovog segmenta pripisuje se i tendencijama potrošača da biraju proizvode s manjim udjelom alkohola, posebice ljeti.

Ready to drink pića  značajan su i najbrže rastući segment u industriji alkoholnih pića, a širenjem u ovaj segment Badel postaje prvi hrvatski i regionalni proizvođač alkoholnih pića koji na tržište stavlja unaprijed pripremljeni proizvod na bazi Badel Pelinkovca Gorkog, omiljenog nacionalnog likera, najprodavanijeg i najpopularnijeg pića u Hrvatskoj i regiji, priopćili su iz tvrtke.

Pelin Spritz u trgovine dolazi od 6. svibnja 2024. godine po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 1,99 EUR.