kupovne navike

Boso 'za' neradnu nedjelju: Ako bi i došlo do pada prihoda, on ne bi bilo značajan

21.05.2020 u 15:27

Bionic
Reading

Vinkovački trgovački lanac Boso podržava zakonsko reguliranje neradne nedjelje. Smatraju kako su trenutne okolnosti u kojima trgovine ne rade nedjeljom pokazatelj da se trgovci i kupci mogu prilagoditi takvoj situaciji, a istovremeno se svojim glasom 'za' priključuju domaćim trgovačkim lancima koji su javno iskazali podršku neradnoj nedjelji

Unatoč tome što dosadašnje inicijative za zakonsko reguliranje neradne nedjelje nisu bile uspješne i dalje smo uvjereni da je moguće doći do konsenzusa i adekvatnog rješenja po ovom pitanju. Trgovački lanac Boso prihvatljivim smatra i rješenje kojim bi se trgovačkim lancima omogućilo da rade određen broj nedjelja, primjerice 12 nedjelja kroz godinu. To je praksa koju godinama uspješno primjenjuju i neke druge europske zemlje, poput Austrije, a nedjelje će i u tom slučaju uglavnom biti neradne, priopćili su iz Uprave trgovačkog lanca Boso koji snažno podupire zakonsko reguliranje neradne nedjelje.

Smatraju kako će to pozitivno utjecati na zadovoljstvo zaposlenika, a ističu da ni sigurnost radnih mjesta neće biti ugrožena ako se to dogodi.

'Svjesni smo da neradna nedjelja može uzrokovati određeno smanjenje prihoda, ali s obzirom na vrijednosti koje sa sobom donosi to smatramo prihvatljivim. Ukoliko bi i došlo do smanjenja prihoda uvjereni smo da ono neće biti značajno. Iskustva iz protekla tri tjedna, kada trgovine nisu radile nedjeljom, pokazuju da se prometi i prihodi od nedjelje uglavnom raspoređuju na ostale dane u tjednu.', navode u Bosi te nastavljaju:

'U ovim okolnostima kada trgovine ne rade nedjeljom vidjeli smo da se kupovne navike mogu brzo prilagoditi takvoj situaciji, kao i poslovanje trgovačkih lanaca, a da nedjelja doista može biti taj jedan dan u tjednu kada se odmaramo i provodimo kvalitetno vrijeme s bližnjima.', zaključuju u Bosi, osnovanom prije 30 godina sa sjedištem u Vinkovcima.

U Slavoniji zapošljavanju preko 1100 radnika, imaju više od 190 prodajnih mjesta. Osnivač su i član udruženja trgovaca u Hrvatskoj, Narodnog trgovačkog lanca (NTL) koji okuplja tvrtke slične veličine i tržišnog usmjerenja na nacionalnoj razini te djeluju kroz više od 1500 prodajnih mjesta na području cijele Hrvatske.