IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima
Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade IdejaX. Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je za oglašivača godine proglašen Iskon Internet.
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade.
Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su:
- Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Piće za kampanju Mame i tate su zakon
- Iskon Internet i agencija Señor u kategoriji Telekomunikacije za kampanju Iskon casting
- Jamnica i agencija Imago Ogilvy za kampanju Dear Mr. President u kategoriji Društvene akcije
Srebrnu nagradu osvojili su:
- U kategoriji Hrana Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Vjerujemo u Dobro
- U kategoriji Piće Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati
- U kategoriji Moda, zdravlje, ljepota Neva i agencija IDEO za kampanju #pokazimozube
- U kategoriji Trgovina i kućanstvo VEKA-ING te agencija I TO NIJE SVE! za kampanju Nedjeljni ručak
- U kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme Teatar EXIT i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Aplauz za komarce, te Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za kampanju BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga
- U kategoriji Telekomunikacije Vipnet i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskonovci su navikli na SMART
- U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje i agencija Utorak za kampanju Jogging s porilukom
- U kategoriji Društvene akcije Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za kampanju Samo hrabro
- U kategoriji Korporativne komunikacije IGEPA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Mix it up.
- U kategoriji Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskon casting
Brončanu nagradu IdejaX osvojili su:
- U kategoriji Hrana Dukat mliječna industrija i agencija Švicarska za kampanju Sir, a vino
- U kategoriji Piće Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Poduzetan narod
- U kategoriji Trgovina i kućanstvo Gorenje i agencija McCann Zagreb za kampanju Mrlja
- U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Nikad ne znaš što život nosi
- U kategoriji društvene akcije Outdoor Akzent i agencija Señor za kampanju Smrtphone
- U kategoriji Korporativne komunikacije Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
- U kategoriji Najbolja cjelovita kampanja Vipnet i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te HEINIKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati
Glavni fokus IdejaX natjecanju ove godine stavljen je na transparentnost i proces žiriranja, u skladu s time, nakon dodjele nagrada, na internetskoj stranici Dana komunikacija bit će objavljene ocjene žirija. Žiri IdejeX čine visoko kvalificirani kreativci koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine, a predsjednica žirija je Jelena Fiškuš iz Studia Sonda.
Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com