Uz izbornu kampanju za Kukuriku koaliciju reklamna agencija Bruketa&Žinić istovremeno je odradila isti posao i za Slovensku demokratsku stranku (SDS) Janeza Janše koja je neočekivano izgubila na slovenskim izborima
Kao što je poznato, Bruketa&Žinić osmislili su za Kukuriku koaliciju kreativni dio političke kampanje, za koji im je do 25. studenoga isplaćeno 1,2 milijuna kuna. No finalni će trošak biti poznat tek nakon službenih rezultata parlamentarnih izbora.
Na naš upit s kojim im je političarima bilo bolje surađivati te gdje su koliko zaradili, iz agencije su ovako odgovorili tportalu: 'Još uvijek nismo u mogućnosti komentirati političke kampanje na kojima smo radili.'
Ipak, u pozivnici za godišnji parti agencija se hvali dvostrukim angažmanom: za hrvatsku koaliciju lijevih stranka i za SDS - slovenski pandan HDZ-u. 'Uspjeli smo istovremeno odraditi kampanje za Kukuriku koaliciju u Hrvatskoj (offline i online) i SDS Janeza Janše u Sloveniji (ok, to nije bilo tako uspješno)', piše u pozivu u kojem agencija pobrojava mnoge ovogodišnje uspjehe.
Iako je Zoran Janković u finišu neočekivano pretekao favoriziranog Janeza Janšu, Bruketa& Žinić imali su razloga barem za jedno slavlje, pa su 4. prosinca bili u Muzeju suvremene umjetnosti gdje je Kukuriku koalicija proslavljala pobjedu nad HDZ-om.
Zajedničko objema kampanjama je obraćanje biračima kroz brojeve - tako je Kukuriku imao slogan 'Plan 21', dok je Janšina stranka Slovencima nudila '10 plus 100' rješenja.
Što se tiče televizijskih spotova, hrvatski je produkcijski raskošniji uz more, plodne ravnice i gorske vrhove, dok je slovenski skromniji, počinje ruletom, poigravajući se tezom poznatog ekonomista Jože Mencingera da je Sloveniju uništio kasino-kapitalizam. Oba spota završavaju na isti način - s političarima okupljenima na sastanku, no dok hrvatski to nasmiješeni rade u zoru, Janšin se tim budi nešto kasnije, pa kad se nađu, tragaju za pametnim rješenjima po iPad tabletima