Cedevita je uz novi okus Pink Grejp u ružičastom mjesecu pokrenula kampanju „Budi TU. Budi CE.“, koja je nastala u suradnji s krovnim regionalnim udrugama za borbu protiv raka dojke
Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvaća niz edukativnih aktivnosti usmjerenih prema psihološkoj podršci oboljelima i njihovim bližnjima. „Budi TU. Budi CE.“ nastavak je dobro poznate Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE.“ kojoj je cilj potaknuti ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju.
Nova kampanja Cedevite „Budi TU. Budi CE.“ osvještava javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. U okviru kampanje Cedevita će na tržište plasirati novi okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200 grama, uz kojeg svi imaju priliku podržati rad udruge Europa Donna Hrvatske koja se svojim angažiranim humanitarnim djelovanjem bori protiv karcinoma dojke te brine o fizičkom i mentalnom zdravlju oboljelih.
Novi okus Pink Grejp biti će dostupan na više tržišta unutar regije pa će tako Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom u mjesecu listopadu zahvatiti četiri zemlje osiguravajući donaciju udrugama Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udrugom Think Pink iz Bosne i Hercegovine, kojima je cilj raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovirati važnost rane prevencije te pružati informacije i podršku oboljelima tijekom cijelog procesa liječenja.
„U listopadu, mjesecu označenom ružičastom vrpcom, na globalnoj se razini tradicionalno obilježava borba protiv raka dojke i promiče važnost rane prevencije ovog malignog karcinoma koji je najčešći uzrok smrti žena diljem svijeta. Cedevita će u sklopu regionalne kampanje donirati sredstva udruzi Europa Donna Hrvatska, ali i drugim udrugama u regiji koje su usmjerene na pružanje stručne podrške oboljelima. Donacijsku kampanju smo pokrenuli s ciljem podizanja svijesti ne samo o borbi protiv raka dojke, nego i kako bismo upozorili na izazove u sferi mentalnog zdravlja s kojima se suočavaju oboljeli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini - članovi njihovih obitelji, prijatelji, kolege, suradnici. Nizom aktivnosti, uz novu platformu „Budi TU. Budi CE.“ te uz posebno osmišljen okus Pink Grejp, pozivamo sve da budu tu za oboljele te da im pruže podršku u trenutku kad im je ona najpotrebnija“ – izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.
„Sretni smo što sudjelujemo u kampanji „Budi TU. Budi CE.“ i zahvalni Cedeviti na donaciji koju ćemo koristiti za naš program psihološke pomoći ženama oboljelima od raka dojke. Psihološka pomoć važan je i neizostavan dio liječenja, a brojnim je ženama nedostupna. Zato naša udruga pruža besplatnu psihološku pomoć oboljelim ženama, a ova će nam donacija omogućiti da to činimo i dalje“, izjavila je Sanja Šutej, članica predsjedništva udruge Europa Donna Hrvatska.
U okviru kampanje Cedevita će lansirati posebnu edukativnu online platformu pod nazivom „Budi TU. Budi CE.“ s brojnim korisnim savjetima, videima i intervjuima u čijoj izradi će sudjelovati stručnjaci psiholozi te oboljele osobe koje su spremne podijeliti svoje iskustvo s javnosti. U svrhu očuvanja mentalnog zdravlja i psihološke pomoći ne samo oboljelima, već i njihovim bližnjima, stručnjaci će putem sadržaja na platformi „Budi TU. Budi CE.“ educirati javnost o tome kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu te kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj.