Centar poslovne glazbe (CPG), projekt domaćih autora izvan sustava HDS ZAMP-a, koji nudi tvrtkama alternativu za puštanje glazbe u poslovnim prostorima, od jeseni kreće u regionalni proboj
CPG, koji su prije tri godine pokrenuli glazbenici Josip Valentić i Emir Mehić, danas je razvijen sustav za kolektivnu zaštitu autorskih prava pomoću kojeg se autori mogu baviti stvaranjem glazbe i ostvariti zaradu.
'Trenutno u bazi imaju više od 4000 glazbenih brojeva, a ta brojka svakim danom raste, s obzirom da 15-ak autora svaki dan radi na novoj glazbi', poručuju iz CPG-a.
U CPG-u su ovih dana odlučili svoj model alternative monopolistima stvoren u Hrvatskoj prenijeti u Bosnu i Hercegovinu te Srbiju, a planiraju širenje i u Sloveniju. S obzirom da imaju svoju bazu glazbe i nemaju nikakve obveze prema dominantnim sustavima zaštite autorskih prava poput ZAMP-a u Hrvatskoj ili SOKOJ-a u Srbiji, naglašavaju da im to otvara zanimljive mogućnosti uštede.
Naime, korištenjem CPG-a smanjuju se troškovi za glazbu u poslovnim prostorima, daje se prostor onima koji ne skladaju komercijalnu glazbu te se koristi fer sustav raspodjele prihoda: ne prema slušanosti, već prema broju skladbi.
Tvrde i da su 50 posto jeftiniji od ZAMP-a te da glazbu skladaju za prostor. Naime, u taj je proces uključen i psiholog te se u suradnji s njim promatra segmentacija kupaca, na osnovi čega se sklada i bira glazba za pojedini lokal.
Trenutno imaju više od sedamdeset klijenata i segmenta trgovine – od trgovina robom široke potrošnje i trgovačkih centara do frizerskih salona.