Izgradnja poticajnog i uključivog radnog okruženja jedan je od strateških prioriteta, a s 48 % žena na rukovodećim pozicijama tvrtka je već nadomak ispunjenja cilja od 50 % do 2025.
Kao predvodnik društvenoodgovornoga i održivoga poslovanja na hrvatskome tržištu Coca-Cola HBC Hrvatska posvećena je poslovnomu rastu koji potiče napredak njezinih kupaca, ispunjava očekivanja vjernih potrošača, razvija potencijale zaposlenika i doprinosi društvu i okolišu. Svoje projekte, ciljeve, rezultate i postignuća u tome području Coca-Cola HBC Hrvatska redovito jasno prikazuje u Izvješću o održivome poslovanju. I posljednje u nizu, ono koje se temelji na rezultatima poslovanja za 2019. godinu, pokazuje da tvrtka uspješno ispunjavanja ili čak nadmašuje ciljeve održivosti postavljene na razini Skupine Coca-Cola HBC, kojoj pripada.
Coca-Cola HBC Hrvatska čvrsto je povezana sa zajednicom u kojoj posluje, pa redovito pokreće ili podržava društvenoodgovorne projekte kojima pomaže u rješavanju nekih od ključnih izazova s kojima se ljudi u njoj susreću. Jedan je od takvih višegodišnjih projekata Coca-Colina podrška mladima, u sklopu kojega se bavi problemom visoke nezaposlenosti mladih ljudi. Projekt je pokrenut 2017. godine te je u sklopu dosad održana tri ciklusa besplatnih edukacija novim znanjima i vještinama osnažio više od 2500 mladih ljudi, a njih čak polovica uspješno je našla posao u razdoblju od šest mjeseci nakon završetka programa. Ovogodišnji četvrti ciklus, za koji su prijave započele nedavno, održat će se mrežno i sadržavat će dva tečaja te osam webinara, o čemu je više informacija dostupno na mrežnoj stranici projekta.
Coca-Cola HBC Hrvatska niz je godina među najpoželjnijim poslodavcima u zemlji jer joj je osiguranje poticajnoga i uključivoga radnog okružja koje zaposlenicima omogućava razvoj i puno ispunjenje njihovih potencijala jedan od ključnih poslovnih ciljeva. Coca-Cola HBC Hrvatska posebno se brine za osiguranje jednakih mogućnosti i potpune ravnopravnosti svih zaposlenika, a u 2019. godini sa ženama na 48 % rukovodećih položaja već je nadomak cilja od 50 % do 2025. godine.
Kad je o okolišu riječ, Coca-Colina vizija Svijet bez otpada uključuje i ulaganja u inovativna rješenja u području ambalaže. Udio recikliranoga materijala u plastičnim bocama bezalkoholnih napitaka proizvedenima u zagrebačkoj punionici u 2019. godini povećan je s 10 % na 20 %, a ambalaža svih napitaka u ponudi Coca-Cole HBC Hrvatska može se u potpunosti reciklirati.
S partnerima duž čitavoga lanca vrijednosti Coca-Cola HBC Hrvatska smanjuje svoj utjecaj na okoliš, pa je tako izravno ispuštanje ugljikova dioksida u 2019. bilo niže za 14 % u odnosu na 2017. godinu. Tijekom 2019. godine 66,35 % ukupne energije koja se upotrebljava u punionici bilo je iz obnovljivih izvora, a električna energija u proizvodnome postrojenju u potpunosti dolazi iz obnovljivih izvora još od 2015. godine. U istome je razdoblju potrošnja vode po litri proizvedenoga napitka smanjena za 6,3 %.
Partnere u prodajnome kanalu za ugostiteljstvo Coca-Cola HBC Hrvatska od 2019. godine podržava u sklopu projekta Raise the Bar pružajući prilike za razvoj talentiranim konobarima, barmenima i baristama, ali i kuharima, slastičarima te osoblju za posluživanje u restoranima. Uz brigu za mlade i ulaganje u razvoj ugostiteljskoga sektora, društvenoodgovorni projekti odražavaju i predanost tvrtke zaštiti okoliša, pa je tako u 2018. i 2019. godini u sklopu projekta Od izvora do mora organizirano 25 akcija čišćenja s više od 1300 sudionika i 30,3 tone prikupljenoga otpada.
Coca-Cola HBC Hrvatska također niz godina surađuje s Hrvatskim Crvenim križem u pružanju pomoći zajednici u izvanrednim i kriznim situacijama. Coca-Cola u Hrvatskoj tijekom poplava 2019. godine donirala je više od 10 000 boca vode, a podršku je spremno osigurala i u 2020. godini donacijom 2,7 milijuna kuna Hrvatskomu Crvenom križu za borbu protiv pandemije bolesti COVID-19 te za pomoć nakon potresa u Zagrebu i Petrinji. Uz financijsku pomoć donirano je i više od 15 tisuća litara vode i napitaka Crvenomu križu, medicinskomu osoblju, vatrogascima i ugroženim skupinama građana.
Pročitajte više na: https://hr.coca-colahellenic.com/hr/a-more-sustainable-future/sustainability-report-