Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula je obrazovni program za mlade nezaposlene osobe kako bi povećali svoju konkurentnost na tržištu rada. 'Coca-Colina podrška mladima' namjerava se provoditi tri godine, a u prvoj će fazi obuhvatiti 250 mladih iz Osijeka, Siska, Splita i Zagreba
Riječ je o besplatnome obrazovnom programu usmjerenom na poslovna i životna znanja te vještine koje se traže na tržištu rada, a većinom su u nedovoljnoj mjeri zastupljeni u postojećim formalnim obrazovnim programima. Program je zamišljen kao višegodišnji, a ove će se godine putem radionica i mrežne obrazovne platforme provesti u Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu te će obuhvatiti 250 mladih.
'Provedbom ovoga projekta želimo pridonijeti rješavanju jednoga od najvećih društvenih problema, visoke nezaposlenosti mladih. S njim nije suočena samo Hrvatska, nego i čitava Europska unija, pa će isti program provoditi i druge članice skupine Coca-Cola HBC Hellenic', predstavljajući projekt rekla je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cola HBC za Hrvatsku, BiH i Sloveniju.
U prvoj će godini program u četiri grada obuhvatiti 250 mladih nezaposlenih ljudi u dobi od 18 do 30 godina, a u sljedeće dvije godine još tisuću. Partner u provedbi programa za Hrvatsku je Grupa Selectio, specijalizirana za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima.
'Budući da se Selectio bavi upravo zapošljavanjem, dobro smo upoznati sa svim prednostima i nedostacima našega obrazovnog sustava, ali i vještinama i znanjima koje danas poslodavci traže na tržištu rada. Ovaj program mladima donosi mogućnost stjecanja upravo onih znanja i vještina koje im najčešće nedostaju, a koje su poslodavcima itekako važne', ističe Aleksandar Zemunić, član uprave Grupe Selectio.
Program počinje 15. studenog i traje mjesec dana, do 15. prosinca, a čitav projekt podupire i Ministarstvo rada i mirovinskog sustava kao i Ministarstvo gospodarstva te Ministarstvo za demografiju, obitelj i mlade, ali i HUP te Hrvatski zavod za zapošljavanje.