Croatia banka prva je banka koja je usvojila Odluke o odobrenju moratorija i reprograma na kredite postojećih klijenata s ciljem ublažavanja posljedica pandemije koronavirusa.
'Pravne i Fizičke osobe koje više nisu u mogućnosti uredno ispunjavati svoje dospjele obveze, uslijed smanjenja prihoda iz opravdanih razloga (otežano poslovanje i/ili nemogućnost poslovanja uslijed pada prihoda koji je nastupio ili će nastupiti zbog utjecaja COVID-19, te kod fizičkih osoba zbog gubitak zaposlenja, porodiljnog dopusta, privremene nesposobnost za rad i sl.) mogu se obratiti najbližem komercijalnom centru po mjestu stanovanja', poručuju iz banke.
Napominju kako ne preporučuju fizički dolazak u poslovnice već da se klijenti jave mailom na adrese: corporate@croatiabanka.hr - za pravne osobe te
retail@croatiabanka.hr za fizičke osobe, dok je na stranicama banke moguće pronaći i popis telefonskih brojeva poslovnica.
Danijel Luković, predsjednik Uprave Croatia banke za tportal kaže kako im se građani i tvrtke mailove već uvelike javljaju sa svojim potrebama i željama, bilo da se radi o moratoriju ili reprogramu obveza te kako se u poslovnica slažu liste slučajeva koje treba rješiti.
'Zaprimamo zahtjeve i ovih dana ćemo ih uzimati u obradu. Naša mreža sada prikuplja podatke i zahtjeve koji će se rješavati na kreditnim odborima ili na ovlaštenim tijelima banke. Imamo tri vrste spasonosnih mjera: Za fizičke osobe tu je reprogram koji je puno fleksibilniji i gdje uzimamo u obzir sve dugove našoj banci, druga mjera je moratorij koji je kupovanje vremena ali i tu smo jako fleksibilni. Za pravne osobe također imamo moratorij ali i reprogram', poručio je Luković.