Croatijin LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar do 30 ljudi. Ove dvije vrijedne nagrade dodijeljene su na svečanosti CX portala koji već šestu godinu zaredom dodjeljuje nagrade najboljima s ciljem podizanja svijesti o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovom utjecaju na uspješnost kompanija
Natječaj je ove godine bio prilagođen izazovima s kojima su se kompanije susretale tijekom 2020. godine, a nagrade su dodijeljene u ukupno šest kategorija. Najbolje iz svake kategorije izabrao je stručni žiri kojeg čine neki od najboljih stručnjaka iz područja korisničkog iskustva u Hrvatskoj.
LAQO by Croatia osiguranje ove je godine pobjednik u dvije kategorije.
„Nagrade koje smo osvojili rezultat su predanog rada cijelog tima i potvrda da radimo odličan posao. Korisnik je u DNK LAQO branda i svaka naša aktivnost počinje i završava s korisnikom. Odluka da prilikom razvoja funkcionalnosti nikada nema kompromisa na korisničkoj strani je naš najsnažniji alat za najbolje korisničko iskustvo. S druge strane, naš sjajan Tim podrške produžena je ruka jednostavnim digitalnim procesima koja pomaže i educira klijente kako može brže i jednostavnije. Ponosna sam što LAQO tim neumorno uvodi značajne promjene na tržištu osiguranja“, izjavila je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.
LAQO osiguranje je digitalan brend Croatia osiguranja, koji posluje u sastavu Adris grupe, a čijim se lansiranjem Hrvatska pridružila malom broju zemalja s ovako naprednom uslugom. Od kada je predstavljen, LAQO web do sada je posjetilo preko milijun korisnika, a kalkulator za izračun cijene koristilo je 160 000 ljudi. LAQO korisnička služba provela je 123 770 tisuća minuta u razgovoru s korisnicima te je na temelju njihovog feedbacka napravljeno 160 poboljšanja.