Dalija Jelić nova je direktorica Odjela za odnose s korisnicima Optima Telekoma. Na toj će poziciji biti zadužena za područje odnosa s korisnicima, poboljšanja korisničkog iskustva te pozadinskih poslova s korisnicima
Dalija Jelić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i završila poslijediplomski znanstveni studij Menadžmenta na istom fakultetu stekavši titulu magistre ekonomije. U Optima Telekom dolazi s pozicije regionalne voditeljice direktne prodaje tvrtke Vipnet, a prethodno je bila na voditeljskim pozicijama raznih sektora u uglednim tvrtkama poput Saponije Osijek, Orbica i Dicentra.
'Odjel za odnose s korisnicima jedan je od najvećih i najvažnijih Odjela u Optima Telekomu čija je osnovna zadaća osiguravanje zadovoljstva korisnika. Vjerujemo da će kolegica Jelić svojim velikim znanjem i iskustvom doprinijeti daljnjem jačanju naše vodeće pozicije u području odnosa s korisnicima kroz pružanje najkvalitetnije usluge korisničke podrške na tržištu', izjavio je Zoran Kežman, predsjednik Uprave Optima Telekoma.
Unutar Odjela za odnose s korisnicima djeluje i Optimin Kontaktni centar u Osijeku, prvi certificirani kontaktni centar u regiji koji pruža podršku korisnicima od 0 - 24 sukladno najvišim standardima. Koliko su korisnici zadovoljni radom i trudom Optiminih agenata pokazuju istraživanja tržišta korisnika, ali i nagrada Contact Center Akademije za najboljeg agenta kontaktnog centra u Hrvatskoj.