DK Home

Danas se na Tuškancu raspravlja o budućnosti radnih mjesta i korisničkom iskustvu, a dodijelit će se i MIXX i Effie

14.06.2021 u 14:40

Bionic
Reading

Na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac tijekom dva dana okupit će se elita komunikacijske industrije, a večeri će zatvarati prestižne dodjele nagrada najboljim domaćim oglašivačima i agencijama

Još nas samo sati dijele do zagrebačkog događanja u organizaciji Dana komunikacija – ali i do saznanja tko su pobjednici prestižnih strukovnih natjecanja MIXX i Effie. DK Home događaj je koji je zaintrigirao cijelu komunikacijsku industriju, a održava se u popodnevnim i večernjim satima 14. i 15 lipnja na Ljetnoj pozornici Tuškanac.

Sve dostupne kotizacije (ograničenog broja, zbog poznatih razloga) rasprodali smo brže nego što stožer popusti mjere pred izbore! To nam, prije svega, pokazuje koliko smo željni ovakvih strukovnih druženja, ali i domaćih iskustava i lekcija naučenih kroz ova nepredvidiva vremena. Pa su onda dodjele nagrada samo ‘cherry on the top’ korisno i ugodno provedenog vremena. Zato, dođite na vrijeme (jer nam je vrijeme ograničeno) i iskoristite ne samo ugodu ambijenta, već i u zadnje dvije godine jedistvenu priliku da čujete tračeve koje ste propustili i u probranom društvu popljujete i žiri i nagrađene!“, poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskog odbora Dana komunikacija.

U ponedjeljak od 18 sati druženje otvaraju Storybook Warm Up i glazba DJ Ree uz A1 Xplore Music by Deezer, a gosti događanja imat će priliku sudjelovati u diskusiji Beyond Personal uz paneliste Moniku Majstorović (direktorica marketinga za privatne korisnike, A1 Hrvatska), Zorana Šprajca (omiljeno televizijsko lice te jedan od najpopularnijih domaćih voditelja i urednik RTL Direkta), Tomislava Pancirova (savjetnik za digitalne komunikacije i digitalni nomad) i Dimitrija Trbovića (izvršni direktor platforme neostar.com – prve digitalne platforme u Europi koja izravno povezuje prodavatelja i kupca vozila) te moderatoricu Kristinu Laco (članica Uprave HURA-e i direktorica u Komunikacijskom uredu Colić, Laco i partneri), a diskutirat će se o tome zašto se tvrtke moraju prilagoditi promijenjenim navikama korisnika.

Na panelu Uniquely Human o budućnosti radnog mjesta po mjeri čovjeka razgovarat ćemo s Anitom Leticom (predsjednica Uprave, Philip Morris Zagreb), Anđelom Buljan Šiber (uspješna komunikatorica, marketinška stručnjakinja, poduzetnica; predsjednica Uprave HURA-e, predstavnica HURA-ine inicijative Equality & Diversity i osnivačica Izonea), Aljošom Bagolom (autor bestselera Kako pregorjeti i uzeti život u svoje ruke i kreativni direktor desetljeća u Sloveniji) i Janom de Jongom (nizozemski poduzetnik sa splitskom adresom, Webpower Adria) uz moderatora Igora Mikloušića (doktor psihologije koji koristi moderne psihološke spoznaje radi boljeg navigiranja suvremenom digitalnom džunglom).

Prvi će dan događanja zaokružiti najuzbudljiviji i najneizvjesniji dio – svečane dodjele nagrada MIXX s rekordnim brojem prijava za najbolje digitalne projekte te Effie Hrvatska za najefikasnije projekte, koje je odabralo 30 uglednih članova žirija.

Sve informacije potražite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.