U prvom kvartalu ove godine Atlantic Grupa ostvarila je rast prihoda od 2,6 posto (na 504,2 milijuna kuna), uz istovremeni skok dobiti od 133,8 posto (na 56,7 milijuna kuna). U priopćenju se ističe da je rast dobiti pod značajnim utjecajem jednokratne dobiti ostvarene prodajom stare proizvodne lokacije Neve
Bez jednokratnih utjecaja neto dobit iznosi 16,8 milijuna, dobit iz poslovanja iznosi 31 milijun kuna i porasla je 2,8 posto, dok je dobit iz poslovanja prije amortizacije 7,1 posto veća nego godinu ranije i iznosi 43 milijuna kuna. Kompanija je ostvarila rast svih ključnih pokazatelja profitabilnosti, u skladu s poslovnim planovima Uprave.
'Kompanija je nastavila posvećivati iznimnu pažnju inovacijama u proizvodnom i distribucijskom portfelju, troškovnom menadžmentu i optimizacijskim aktivnostima u poslovnim procesima s ciljem kontinuiranog poboljšanja profitnih marži. Istovremeno je zadržan fokus na održavanju niske zaduženosti, očuvanju likvidnosti i stabilnosti novčanog toka iz poslovnih aktivnosti kao imperativima za održavanje financijske stabilnosti kompanije. Uz redovno poslovanje, Atlantic značajnu pažnju posvećuje skeniranju potencijalnih akvizicijskih meta koje bi osigurale zadovoljavajuću internu stopu povrata', objasnio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 181,9 posto, ostvaren u Srbiji sa 10,5 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 42 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sa 39 posto, Atlantic Farmacia sa 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine osam posto prodaje.