Trgovački lanac Konzum iz sastava koncerna Agrokor u prvom je polugodištu ove godine ostvario neto dobit od 26,5 milijuna kuna, što je povećanje za 30,5 posto prema istom razdoblju lani, podaci su iz nekonsolidiranog financijskog izvješća Konzuma objavljenog na Zagrebačkoj burzi
Ovakav poslovni rezultat omogućen je podizanjem ukupne rentabilnosti u svim segmentima poslovanja, uspješnim upravljanjem troškova, ulaganjem u razvoj informatičke opreme, edukacijom zaposlenika itd., navodi se u objašnjenju poslovnih rezultata.
Ukupni su prihodi Konzuma u prvom polugodištu iznosili 5,77 milijardi kuna, što je pad za 1,6 posto. Prihodi od prodaje koji čine glavninu prihoda smanjeni su sa 5,3 milijarde kuna na 5,18 milijardi kuna.
U tvrtki napominju da se omjer između ostvarenog prometa maloprodaje i veleprodaje nije bitno promijenio, pa je maloprodaja i dalje zastupljena s nešto više od 70 posto ukupne prodaje.
Konzum je u prvom polugodištu smanjio ukupne rashode za 2,5 posto, na 5,69 milijardi kuna.
Tvrtka je u prvih šest mjeseci nastavila ulagati u razvoj i širenje trgovačke mreže te je povećala svoj tržišni udio i zabilježila rast maloprodaje za 2,5 posto. Na kraju lipnja Konzum raspolaže sa 281.070 četvornih metara prodajnih kapaciteta.
Do kraja godine, unatoč složenim uvjetima na tržištu maloprodaje, uprava očekuje ostvarenje dobrog poslovnog rezultata zbog pozitivnog utjecaja turističke sezone te daljnjih investicija u povećanje prodajnih kapaciteta, modernizaciju i optimalizaciju poslovnih procesa, što će pridonijeti daljnjem smanjenju troškova i povećanju dobiti.