kontinuirani rast

Drugi najveći igrač u Europi nastavlja se razvijati zahvaljujući rastu prihoda od 8%

09.05.2019 u 11:02

Bionic
Reading

DPDgroup zabilježila je prihod od 7,3 milijarde eura u 2018. godini

DPDgroup je nastavila svoj rast u 2018. godini s prihodom od 7,3 milijarde eura, što predstavlja 30% prihoda Groupe La Poste, koji je porastao na 24,7 milijarde eura. DPDgroup je u 2018. zabilježila i rast prodaje od 8% u odnosu na godinu ranije.

Na ove je rezultate prije svega utjecao općeniti porast u broju paketa. Samo se kroz DPDgroup mrežu u 2018. godini dostavilo 1,3 milijarde paketa širom svijeta, uključujući i sveukupni rekord od 9 milijuna dostavljenih paketa na Cyber ponedjeljak.

Europsko tržište još je uvijek u fazi razvoja, a značajan napredak bilježi posljednjih nekoliko godina, posebice u B2C segmentu. DPDgroup se pak oslanja na svoju B2B-B2C mrežu. Ipak, B2B segment zauzima najveći udio poslovnih volumena (59%). No, i B2C udio unutar grupacije bilježi porast od 16% u prošloj godini.

U nekoliko godina, DPDgroup se pozicionirala kao jedan od vodećih igrača na 'CEP' (Courier Express Parcel market) tržištu, odnosno u brzoj dostavi paketa kao prva međunarodna cestovna mreža koja ima snažno uporište u 23 europske zemlje.

Razvoj u zahtjevnom okruženju

DPDgroup održava kontinuirani rast strateškim akvizicijama drugih kompanija, točnije s nekoliko značajnijih investicija u 2018. godini kao što je udio u brzorastućoj dostavnoj tvrtki Ninja Van u jugoistočnoj Aziji.

Usprkos sve učestalijim restrikcijama dostave u urbane gradske jezgre, kao i nedostatku radnog kadra s kojim se trenutno susreću apsolutno sve kurirske službe, DPDgroup ipak bilježi značajni pomak iz godine u godinu.

Ulaganje u inovativne usluge i tehnologiju

Kako bi zadržala svoju poziciju, DPDgroup razvija napredne usluge poput Predicta kojim se primatelj paketa obavještava o dolasku kurira u vremenskom okviru od jednog sata. Uz brojne druge značajke, DPDgroup nudi mrežu od 42.000 Pickup lokacija diljem Europe koje primateljima omogućuju fleksibilnije preuzimanje paketa. Također, velika pažnja se pridaje društveno odgovornom poslovanju i smanjenju štetnog utjecaja na okoliš kroz razne interne projekte kojima se reduciraju ili kompenziraju emisije ispušnih plinova.

Prekogranična e-trgovina i dalje je pokretač razvoja

DPDgroup bilježi posebno snažan razvoj u prekograničnoj trgovini. Tako je u 2018. godini u izvoznim tokovima ostvarila rast od 14%. Naravno, značajan doprinos u ovom segmentu pridonijelo je povećanje inozemnog e-commercea. Da sve više ljudi kupuje s inozemnih web trgovina, pokazuje i E-shopper barometer istraživanje o navikama europskih e-kupaca koje provodi upravo DPDgroup. Čak 58% europskih e-kupaca kupilo je sa stranih e-trgovina, najčešće unutar Europe (65%), a zatim iz Kine (47%) te iz SAD-a (31%). Sve ovo daje nam uvid u trendove koje možemo očekivati u narednim godinama – daljnji rast ecommerca i sve zahtjevniji e-kupci.