Ericsson Nikola Tesla ostvario je u prvom ovogodišnjem tromjesečju rast prihoda od prodaje za 2 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je neto dobit pala za 5 posto, priopćeno je danas iz te kompanije
U proteklom tromjesečju prihodi od prodaje Ericssona Nikole Tesle dosegnuli su 307,6 milijuna kuna, dok je neto dobit iznosila 31,9 milijuna kuna
Knjižene narudžbe iznosile su 256,3 milijuna kuna i bile su 31 posto manje nego u istom razdoblju prethodne godine
'Smanjenje knjiženih narudžbi prvenstveno se može pripisati smanjenju narudžbi na našim izvoznim tržištima u iznosu od 130 milijuna kuna. To je posljedica odlaganja novih poslova u prvom tromjesečju 2011. na tržištima kao što je Bosna i Hercegovina sukladno trenutnoj političkoj klimi, ali i činjenici da su narudžbe u istom razdoblju 2010. uključivale ugovor s bjeloruskim operatorom Beltelekomom u iznosu od značajnih 65 milijuna kuna. Porast ukupnih prihoda od prodaje rezultat je porasta prihoda na tržištima u regiji od 39 posto i porasta prihoda na Ericssonovu tržištu od 12 posto, koje sada čini 38 posto ukupnih prihoda od prodaje', stoji u komentaru poslovnih rezultata predsjednice Uprave te kompanije Gordane Kovačević
Ističe da su i u prvom tromjesečju ove godine nastavljeni zahtjevni tržišni uvjeti koji su prevladavali u 2010. godini. 'Na domaćem tržištu smanjenje investicija uvjetovano je manjim prihodima operatora te zasićenim mobilnim tržištem i postojećom penetracijom fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa', stoji, između ostalog, u komentaru Gordane Kovačević.
Bruto marža kompanije dosegnula je u prvom tromjesečju 17,2 posto, dok je u istom lanjskom razdoblju bila 16,7 posto.
Ostvaren je novčani tok od poslovnih aktivnosti od 60,7 milijuna kuna te su ukupna novčana sredstva, uključujući kratkoročnu financijsku imovinu porasla na gotovo 793 milijuna kuna krajem tromjesečja.
Prodajni i administrativni troškovi porasli su za 2 posto u odnosu na prvo tromjesečje lani, na 25,4 milijuna kuna, što je posljedica rasta troškova prodaje u ovom tromjesečju s ciljem stjecanja novih poslovnih prilika.
Operativna dobit porasla je za 7 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 29,9 milijuna kuna, što je ponajviše rezultat porasta volumena te veće bruto marže. Unatoč rastu operativne dobiti, neto dobit kompanije pala je za 5 posto zbog manje dobiti od financijskih aktivnosti u odnosu na isto lanjsko razdoblje.