KEMPINSKI GRUPACIJA

Forbes ih je uvrstio na listu najboljih poslodavaca, a u novoj turističkoj sezoni donose nove prilike za zapošljavanje

25.01.2023 u 08:46

Bionic
Reading

Privlačenje, zapošljavanje i zadržavanje stručnih zaposlenika nikad nije bilo toliko važno za uspjeh kao što je danas, posebno u turizmu i ugostiteljstvu. Korištenje društvenih mreža dobru komunikaciju stavlja u drugi plan, stoga se u nedostatku kvalitetnog socijalnog života iskrenost, ljubaznost i uslužnost ponovno sve više cijeni. Često konkurencija turističkih destinacija ovisi upravo o ljudskim resursima koji čine ključne faktore uspješnog poslovanja u turizmu

Zahvaljujući sposobnosti, znanju i iskustvu zaposlenika te brizi poslodavca za svoje klijente, postiže se zadovoljstvo zaposlenika i klijenata, a odljev kvalitetne radne snage dokazano je smanjen. Ti odnosi utječu na prepoznatljivost, a samim time i na profitabilnost. Kempinski grupacija najstarija je europska luksuzna hotelska kompanija, koja u fokus stavlja svoje zaposlenike i goste, temelj oko kojeg gradi svoju tradiciju i vrijednost.

Kempinski Hotel Adriatic nalazi se u Istri, u blizini Savudrije i Umaga. Povoljan zemljopisni položaj nadomak je mnogim europskim prijestolnicama i velikim gradovima. Hotel nije samo luksuzni resort, već i savršeno polazište za otkrivanje Istre, poznate po svojoj povijesti, kulturi i gastronomiji, gdje gosti uživaju u jedinstvenim sadržajima i uslugama - osamljenoj privatnoj plaži, opuštajućem spa i golf centru te u mnogim drugim ponudama.

U blizini je smješten i Kempinski Palace Portorož, također jedinstvenog spoja povijesne baštine i moderne elegancije. Poznat po ugostiteljskoj tradiciji dužoj od jednog stoljeća, luksuzni hotel s pet zvjezdica nalazi se u samom središtu Portoroža (Slovenija). Veličanstveno habsburško pročelje nudi visokokvalitetan smještaj u palači i besprijekornu uslugu. Gosti se mogu prepustiti raskoši kulinarstva u restoranu s preporukom od strane Michelin Guidea.

Svjesni da su njihovi izvanredni timovi upravo oni koji čine vodeću snagu i prepoznatljivost hotela, velik trud ulažu u well being svojih zaposlenika, kako bi održavali motiviranost na najvišem nivou. 'Ljudi su naša izvanredna vrijednost stoga je veliko ulaganje u odabir talenata ključan dio naše strategije. Obukom i edukacijom osoblja jamčimo prenošenje stručnosti do svakog pojedinca na svim razinama kako bi gosti dobili najbolje moguće iskustvo. Vjerujemo da povjerenjem i osnaživanjem timova možemo ponuditi najbolju uslugu', ističe Cluster HR Manager u Kempinski Palaceu Portorož (Slovenija) i Kempinski Hotelu Adriatic (Hrvatska) Helena Vehovec.

Hotel Kempinski Palace Portorož_2
  • Hotel Kempinski Palace Portorož
  • Hotel Kempinski Palace Portorož_3
  • Kempinski Hotel Adriatic
  • Kempinski Hotel Adriatic_Villa Athena
  • Kempinski Hotel Adriatic_Lobby
Kempinski Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Kempinski

Želeći da njihovi zaposlenici vide rezultat svoga truda, mogu osvojiti stimulativne nagrade koje su u 2022. godini iznosile do čak 2.000,00 eura neto godišnje, a tu su i mnoge druge pogodnosti u Kempinski hotelima (poput povoljnijih cijena smještaja u hotelima iz grupacije), koje ovaj hotel izdvajaju iz konkurencije. Za sve zaposlenike osigurana je besplatna hrana i smještaj. Kempinski pruža priliku i utječe pri ostvarivanju punog potencijala na izvanrednim lokacijama diljem svijeta gdje pružaju mogućnost rada. Tako je npr. tijekom zimskim mjeseci moguće raditi na poznatim skijaškim lokacijama (St. Moritz, Kitzhbuel...), ali i na egzotičnim mjestima (Mexico, Kuba, Sejšeli…). To su samo neke od destinacija, koje bi kod mnogih mogle probuditi zainteresiranost.

Uspješno poslovanje Kempinski hotela prepoznato je i od strane Forbesa, koji ih je drugu godinu za redom uvrstio na najprestižniju listu najboljih poslodavaca (Forbes World’s Best Employers 2022.) gdje su zauzeli 83. mjesto na listi svih industrija i zavidno 3. mjesto među poslodavcima iz turističke industrije. Ovo postignuće je priznanje da hoteli ispunjavaju svoje obećanje vezano za angažman zaposlenika i stavlja ih u središte poslovanja.

Održavanje odnosa između poslodavaca i zaposlenika trebalo bi biti u fokusu svake organizacije, a iskazivanje poštovanja prema zaposlenicima, ulaganje u njihov napredak i profesionalni razvoj, čini ovog poslodavca izvanrednim. Iz tvrtke se nadaju kako će njihov profesionalizam i ova prilika biti prepoznati te se vesele budućim suradnjama na obostrano zadovoljstvo. S više od 76 objekata, svaki je jedinstven i individualan kao i ljudi koji odluče raditi s njima. S obzirom na navedene prilike i pogodnosti, očekuju mnogo prijava.