NAKON SKROMNIJEG POČETKA

H&M zaključio tromjesečje dvoznamenkastim skokom prodaje

15.12.2014 u 12:04

Bionic
Reading

Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak o 10-postotnom skoku prodaje u studenom, zaključivši tako četvrto fiskalno tromjesečje dvoznamenkastim povećanjem prodaje, nakon skromnijeg početka

U studenom je prodaja iskazana u lokalnim valutama poskočila 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, čime je kompanija zaključila četvrto fiskalno tromjesečje dvoznamenkastom stopom rasta, nakon listopadskog skoka prodaje za 14-posto i skromnijih rujanskih osam posto.

Dobar rezultat ostvaren je unatoč neuobičajeno visokim temperaturama za jesen, zbog kojih su kupci odgađali kupovinu unosnije zimske odjeće.

Tako su u cijelom razdoblju od 1. rujna do 30. studenog prihodi iskazani u lokalnim valutama poskočili 11 posto, na 49,6 milijardi švedskih kruna (5,64 milijarde dolara), izvijestili su iz H&M-a.

Švedski je lanac na kraju studenog brojio ukupno 3.511 trgovina u 55 zemalja širom svijeta, uključujući Hrvatsku. Na kraju prošlogodišnjeg studenog obuhvaćao je ukupno 3.132 trgovine.

Izvješće o godišnjim poslovnim rezultatima najavljeno je za 28. siječnja.