OTVORENI SUKOB

HEP: Njemačka RWE Energija najviše mulja kupce

17.11.2014 u 12:49

Bionic
Reading

Iz HEP-a su oštro odgovorili na tvrdnje iz RWE Energije da zbog greške u sustavu HEP ODS-a nekoliko desetaka tisuća potrošača nije uspjelo promijeniti opskrbljivača električnom energijom. HEP-ovci poručuju da je to laž i uzvraćaju optužbom da RWE Energija najviše obmanjuje kupce

RWE Energija je prošli tjedan u priopćenju između ostalog navela kako '16.819 korisnika nije prebačeno zbog grešaka u sustavu HEP ODS-a dok se 20.222 korisnika vratilo na univerzalnu opskrbu.'

U kontra priopćenju HEP naglašava kako ne postoji greška u sustavu već određeni broj ugovora ne može biti prihvaćen zbog nepotpunih i netočnih podataka o kupcima, koje u postupku promjene opskrbljivača dostavljaju opskrbljivači ili ih kupci nisu ažurirali kod promjena vlasništva, nasljeđivanja i slično.


'U sustav univerzalne usluge nakon raskida ugovora sa tvrtkom RWE Energija vratio se veliki broj kupaca, ali ne iz razloga koji se navode u priopćenju, već zbog učestale prakse zavaravanja kupaca, obmanjivanja u pogledu ostvarenja ušteda ili pak lažnog predstavljanja. Naime, RWE Energija sa 22 posto raskida ugovora ima apsolutno najvišu stopu raskida ugovora od svih drugih opskrbljivača na tržištu', ističu iz HEP-a te dodaju kako je postupak promjene opskrbljivača u Hrvatskoj na visokoj razini u usporedbi s drugim zemljama EU-a.

HEP-ovci upozoravaju da opskrbljivači koji koriste akvizitere, odnosno sklapaju ugovore o opskrbi električnom energijom na terenu, imaju znatno višu stopu raskida ugovora. 'Zbog toga se zalažemo za zabranu takvog postupanja, o čemu smo se očitovali i Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji'.

Na kraju priopćenja podsjećaju kako je HEP u više navrata upozoravao na kršenja prava kupaca i 'zavaravajuće manipulativne prakse' u kojima je dosada prednjačila, tvrde, RWE Energija