Hrvatska je na ovotjednoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin nagrađena kao destinacija koja pruža inovativne i održive usluge medicinskog turizma, zbog čega je godišnje posjeti više od 250 tisuća turista, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a, koja s partnerima ove godine sudjeluje na virutalnoj ITB burzi
Specijalna nagrada "ITB Medical Tourism Destination Award" je na ITB-u dodijeljena prvi put, uz podršku međunarodne konferencije zdravstvenog turizma HTI Conference (Health Tourism Industry), a iz HTZ-a ističu da su organizatori dodjele nagrade prepoznali Hrvatsku kao inovativno i održivo odredište koje svojim gostima pruža visoku razinu iskustva i usluga s područja medicinskog turizma.
Nagradu je preuzeo direktor HTZ-ovog predstavništva u Njemačkoj Romeo Draghicchio, koji je naglasio da će to biti dodatna motivacija u daljnjem razvoju medicinskog turizma u Hrvatskoj.
Draghicchio u priopćenju ističe kako su partneri s njemačkog tržišta u razgovorima naglasili i kako očekuju bolju turističku sezonu od lanjske, jer od veljače na njemačkom tržištu primjećuju rast zanimanja za putovanjima u odnosu na protekle mjesece.
"Posebno ih zanima prodaja aranžmana za uskrsne praznike i proljeće, s naglaskom na Istru", rekao je.
I direktor HTZ-a Kristjan Staničič istaknuo je tradicionalnu važnost njemačkog tržišta za hrvatski turizam, zbog čega je važno sudjelovati i na vrtualnom ITB-u, jer se i tako zadržava vidjlivost na tržištu i održavaju poslovni kontakti.
"Unatoč trenutnoj situaciji, vjerujemo da će s popuštanjem restrikcija doći do normalizacije turističkog prometa te da će Nijemci u velikom broju i ove godine pokloniti povjerenje upravo Hrvatskoj. Tome u prilog ide i nedavno uvrštenje četiri hrvatske županije na popis sigurnih regija od strane njemačkog instituta Robert Koch te najave najveće njemačke zrakoplovne kompanije Lufthansa o povećanju broja letova u Hrvatsku u idućem razdoblju", ocijenio je Staničić.
ITB Berlin NOW u virtualnoj formi održava se od 9. do 12. ožujka, a uz HTZ turističku ponudu Hrvatske predstavlja još 18 turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika.
U prvim danima te burze predstavnici hrvatskog turizma online putem su razgovarali s predstavnicima najvažnijih agencija, touroperatora i drugih partnera, poput DER Touristika, Schauinslanda, Eurowingsa, BBC-a, Amadeusa, Holliday Piratesima i drugima.