U skladu s razvojnom Strategijom Pošta 2022. Hrvatska pošta kontinuirano podiže kvalitetu upravljanja ljudskim resursima u čijem su središtu njeni zaposlenici i temeljne poštanske vrijednosti – povjerenje, proaktivnost i izvrsnost
Svjesna činjenice da upravo zahvaljujući svojim predanim zaposlenicima uživa puno povjerenje hrvatskih građana, Hrvatska pošta trajno je usmjerena na nagrađivanje proaktivnih zaposlenika i kvalitetno obavljenog posla.
Ana Ptičar, poštanska operaterka, Zagreb: „Nagrađivanje za dobar rad meni je prije svega motivacija za dalje. Zadovoljna sam što je nakon dugog niza godina poslodavac odlučio na ovakav način nagrađivati svoje radnike, što je utjecalo i na moj rad. Sustav je, po mom mišljenju, dobar te nam je svima veliki poticaj.“
Hrvatska pošta je prije dvije godine uvela novi način nagrađivanja zaposlenika te im je na temelju individualnih ciljeva i godišnjih ocjena radnog učinka počela uplaćivati nagrade u zatvoreni dobrovoljni mirovinski fond. U svibnju ove godine pokrenut je novi sustav nagrada za dio radnika na operativnim radnim mjestima koji svojim radom aktivno osnažuju kulturu postizanja rezultata – mogućnost varijabilnog dodatka uz redovnu plaću. Upravo na ovaj način, ovisno o rezultatima rada, radnici Hrvatske pošte mogu svaki mjesec ostvariti dodatne uplate te na taj način povećati svoja primanja.
Stvaranjem poticajnog radnog okruženja te provedbom konkretnih mjera za zadržavanje postojećih kao i privlačenje novih kadrova, Hrvatska pošta zaposlenicima nudi više od radnog mjesta. Zadovoljstvo ovim načinom nagrađivanja doprinosa u postizanju izvrsnosti kompanije prepoznali su i zaposlenici kojima mogućnost varijabilnog dodatka predstavlja dodatan vjetar u leđa za postizanje još boljih rezultata.
Marijana Crnić, poštanska operaterka, Opatija: „Baš smo se obradovali najavi nagrađivanja. U početku smo svi bili malo skeptični, ali pokazalo se bez razloga. Pozitivan utjecaj sustava već se vidi u odnosu prema korisnicima, a ja ću se i dalje truditi kao i do sada.“
Upravo zahvaljujući sinergiji zadovoljstva, motivacije i proaktivnosti zaposlenika te radnog okruženja koje prepoznaje i adekvatno nagrađuje svoj najveći oslonac i snagu, Hrvatska pošta uspješno ispunjava svoju misiju – biti građanima na usluzi.