Fond rizičnog kapitala Prosperus Growth stekao je većinski udio u društvu Yellow Submarine d.o.o., koje upravlja vodećim brendom premium burgera u središnjoj Europi, Submarineom
'Iznimno sam zadovoljan prilikom za ulaganje u brzorastući i kvalitetan brend poput Submarinea. Prosperus Growth se od početka rada pozicionira kao fond koji investira u kompanije s izrazitim potencijalom regionalnog i globalnog rasta, a u tom kontekstu promatramo i Submarine. Želja nam je kao suvlasnik ovog brenda doprinijeti njegovom daljnjem razvoju i još snažnijem prisustvu u segmentu premium burgera', izjavio je povodom zatvaranja transakcije Tomislav Tičić, član Uprave Prosperus-Investa, društva koje upravlja fondom Prosperus Growth.
Yellow Submarine d.o.o. je jedina hrvatska netehnološka tvrtka koja se 2020. godine našla na popisu 1000 najbrže rastućih kompanija Financial Timesa. Od osnutka bilježi prosječan godišnji rast prihoda od 60 posto. U 2022. godini će kompanija ostvariti prihod od 94,3 milijuna kuna. Submarine je od jednog restorana u Zagrebu otvorenog 2014. godine narastao do lanca od 16 restorana diljem Hrvatske. Jedini je hrvatski brend burgera uvršten na kartu 50 najboljih burgera svijeta na temelju istraživanja britanskog turističkog portala Big7 Travel.
'Kvalitetne prirodne namirnice, briga o lokalnoj zajednici i zaposlenicima te primamljiv okus u svakom zalogaju vrijednosti su od kojih ne odstupamo od prvog dana poslovanja i ostat ćemo im vjerni i u ovoj novoj fazi poslovnog razvoja. Poslužujemo samo zdravo i ukusno, od organskih namirnica i bez primjene aditiva – to su razlozi zbog kojih nam se gosti vraćaju i zašto ćemo samo tijekom 2022. poslužiti više od milijun burgera. Ova transakcija veliki je uspjeh za nas. Uvjereni smo da će nam Prosperus Growth donijeti novi zamah kako bismo svojim burgerima došli do još većeg broja zadovoljnih gostiju', naglasio je Dragoljub Božović, predsjednik Uprave društva Yellow Submarine.
Fond rizičnog kapitala Prosperus Growth s privatnom ponudom, u kojem je od ulagača prikupljeno više od 59 milijuna eura, novost je na hrvatskom financijskom tržištu, a kroz program CROGIP podržali su ga Europski investicijski fond (EIF) i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR) investirajući 49,99 posto ukupnog kapitala fonda. Nakon više investicija usmjerenih na IT i izdavaštvo ovo je prvi iskorak fonda u hospitality.