U ponedjeljak je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu otvoreno studentsko natjecanje Case Study Competition. Projekt se održava četrnaestu godinu i vodeće je regionalno natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva
Hrvatski Telekom (HT) više od šest godina sudjeluje kao partner ovoga natjecanja, a ove godine predstavlja poslovni slučaj na temu TV4YOU ili Kako će izgledati televizija i TV sadržaj u budućnosti?
Ivana Šorša Rajčević, iz HT-ovog Odjela za marketing TV usluga i sadržaja, istaknula je da smo svjesni kako se pojam 'gledanja televizije' od njenog izuma do danas značajno promijenio.
'Televizija je postala važan segment HT-ovog poslovanja i prošlo je 12 godina od kada je HT pokrenuo interaktivnu televiziju koja je drastično promijenila način na koji korisnici gledaju omiljene sportske, filmske, dokumentarne sadržaje, kao i sadržaj za djecu. Interaktivne usluga Snimalice i Videoteke omogućile su korisnicima puno jednostavnije korištenje televizije.Kroz sve godine HT je kontinuirano investirao u ekskluzivni sadržaj i razvijao nove funkcionalnosti kako bi svojim korisnicima omogućio najbolje iskustvo gledanja televizije', rekla je Šorša Rajčević.
HT, kao vodeći telekom operater, prepoznao je trend i prošle godine lansirao televiziju nove generacije, koje gledateljima pruža mogućnost gledanja TV sadržaja na više ekrana i u pokretu, s potpuno novim sučeljem prilagođenim korisničkim potrebama, personaliziranim preporukama sadržaja, prebacivanjem sadržaja s mobilnog uređaja na veliki ekran, kvalitetniju sliku korištenjem HEVC kodeka. Televiziju nove generacije, MAXtv To Go, gledanje sadržaja na više ekrana i u pokretu, prati čak i Pepper, humanoidna robotica HT-a.
'Živimo u vrlo dinamičnom svijetu gdje se tehnologija i trendovi mijenjaju iznimno brzo i zato pozivamo studente da se prijave na natjecanje i da osmisle svoju televiziju budućnosti. Predlažemo da sastave tim koji će biti raznolik, jer upravo ta različitost ekonomskih i tehničkih, umjetničkih vještina doprinosi uspjehu tima i kvaliteti rješenja', poručila je Šorša Rajčević.
Hrvatski Telekom je osigurao i vrijedne nagrade. Za prvo mjesto nagrada je 10 000 kuna, za drugo mjesto 5 000 kuna dok je za treće 3 000 kuna. Uz novčane nagrade studente očekuju i dodatne pogodnosti u obliku praksi i pripravništva u Hrvatskom Telekomu.
U Case Study Competitionu uz Hrvatski Telekom sa svojim poslovnim slučajevima sudjeluju još Coca-Cola, GlaxoSmithKline, Grawe osiguranje, INA, Privredna banka Zagreb, Samsung, Vipnet i Zagrebačka banka.
Prijave za natjecanje otvorene su do 17. ožujka putem službene web stranice CSC-a.