udruga e student

HT nagradio najbolji studentski tim na natjecanju Case Study Competitiona

26.05.2017 u 14:36

Bionic
Reading

U četvrtak je u prostorima dramskog kazališta Gavella održana dodjela nagrada ovogodišnjim pobjednicima Case Study Competition (CSC) natjecanja u organizaciji studentske udruge eStudenta

Ove godine sudjelovalo je 11 kompanija koje su bile u potrazi za rješenjima postavljenih poslovnih slučajeva, 365 timova i oko 1.500 natjecatelja.

Hrvatski Telekom je kao izazov ove godine postavio temu 'Korisnička podrška budućnosti' s vizijom implementacije do 2020. godine, a domaćini i interni mentori bili su kolege iz Odjela za upravljanje korisničkim iskustvom (CX), direktor Luka Baranović, voditeljica odsjeka Nataša Brzović i voditelj projekta Dijana Sušac.

Pet studentskih timova, finalisti HT-ovog izazova, prezentiralo je  prošli tjedan svoja rješenja za 'Korisničku podršku budućnosti' u Business Showroomu Hrvatskog Telekoma pred nasmiješenom, strogom i pravednom komisijom te zahtjevnom CX publikom. Svoja područja u komisiji predstavljali su: Slavica Vavro, direktor odjela za podršku poslovnim korisnicima, Kristijan Habljak, voditelj odsjeka za tehničku podršku privatnim korisnicima, Nataša Brzović i Dijana Sušac iz Odjela za upravljanje korisničkim iskustvom, Javorka Jovančević, voditelj odsjeka marketinških komunikacija, Sandra Kovačić Vešligaj, voditelj projekta iz Ljudskih resursa i Mirko Sabljić voditelj odsjeka za e-korisničku podršku.

Od pet finalista komisija je jednoglasno odabrala pobjednike i  dva tima za  drugo i treće mjesto. Na  dodjeli nagrada u Gavelli timovima su uručene i vrijedne novčane nagrade.

Prvoplasirani tim, kojeg je nagradio Hrvatski Telekom, sastavljen od studenata Fakulteta za elektrotehniku i računarstva Matije Sekulića i Nikole Miličić, te studentice Lucije Grubišić i studenta Luke Marić s Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, svojim rješenjem 'Tehnološka obitelj' inovativno su izbrisali granicu između korisnika i korisničke podrške i ponudili rješenje u duhu ekonomije dijeljenja koja je tako svojstvena milenijalcima.

Drugoplasirani tim, Nikolina Batinić, studentica Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu  i Blanka Capak  s Veleučilišta VERN, ponudile su pet rješenja koje prate korisnike od 3 do 93 godine, pokrivši sve faze korisničkog puta s HT-om.

Trećeplasirane studentice s Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, Paula Ostojić i Daria Žagar, svoje su rješenje nazvale T-bar i iskoristivši vlastito iskustvo iz rada u call centru HT-a i  ponudile ugodno mjesto za rad i pomoć korisnicima.

Sva tri tima očekuju još radionice Design Thinkinga u HT-u, posjet Business Showroomu Hrvatskog Telekoma, prvoplasirane predstavljanje rješenja na 'Znanju četvrtkom', a neke od njih i mogućnost studentske prakse u HT-u i rad na razvoju njihove ideje.

CSC vodi neprofitna studentska udruga eStudent. Udruga je nastala  2004. godine,  čega se u iskrenom emotivnom obraćanju na svečanoj dodjeli prisjetio i idejni začetnik Case Study Competitiona, profesor Mislav Ante Omazić. Entuzijazam i pozitivna energija širila se Gavellom, a nisu je skrivali ni počasni govornici, dekan Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Lajoš Žager, predsjednica eSTUDENTa, Anamarija Sluganović i organizatori ovogodišnjeg natjecanja Iva Kovačić i Matija Krajačić.  Pohvale svakako zaslužuje i event tim e-studenta za izvrsno osmišljenu i realiziranu dodjelu te sjajan odabir izvođača, mladih glazbenika Lu Jakelić i Tonijem Breuljom, plesnog kluba moDuS  i stand up komičara Goran Vinčić i kao posebno iznenađenje Marina Orsag.

Što je Case study competition?

Natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva namijenjenom studentima različitih područja interesa koje na razini regije organizira udruga e-student. Kroz CSC renomirane hrvatske kompanije, predstavnice različitih gospodarskih grana, daju studentima na rješavanje složene problemske zadatke u obliku poslovnih slučajeva s kojima se u praksi susreću, ili predviđaju da će se s njima susresti. Natjecanje omogućava studentima da pokažu svoju kreativnost te vještine i sposobnosti donošenja odluka u poslovnom okruženju. Tako dobivaju jedinstvenu priliku da stečeno znanje primijene u praksi, u isto vrijeme razvijajući komunikacijske vještine te analitičke sposobnosti.