Hrvatski Telekom malim i srednjim poduzetnicima želi olakšati poslovanje i povezati ih sa što većim brojem potencijalnih klijenata. Kroz aktualnu business kampanju HT poduzetnicima nudi cjelovitu uslugu oglašavanja na internetu. U sklopu kampanje održat će se besplatne edukativne radionice o digitalnom oglašavanju u četiri hrvatska grada – Rijeci, Splitu, Osijeku i Zagrebu
Hrvatski Telekom, kao predvodnik digitalizacije Hrvatske, kontinuirano traži načine kako svojim korisnicima u privatnom i poslovnom segmentu olakšati poslovanje. Nova ponuda za poslovne korisnike počiva na cjelovitoj usluzi oglašavanja na internetu i uključuje oglašavanje na Googleu i Facebooku, konzultacije sa stručnjacima, upravljanje kampanjama i analizu rezultata kampanja.
Ponuda je nastala temeljem interesa i želja malih i srednjih poduzetnika među kojima je provedeno istraživanje čiji rezultati pokazuju kako je investiranje u oglašavanje na internetu na vrhu popisa.
Na današnjem vrlo konkurentnom tržištu bez granica i uz vrlo jaku i aktivnu konkurenciju, malim tvrtkama je teško postići da ih potencijalni korisnici prepoznaju. Zato je oglašavanje na internetu odličan način za učinkovitu i atraktivnu vidljivost na tržištu. Malim i srednjim kompanijama pružamo digitalne alate za oglašavanje kako bi povećali svoju konkurentnost i osnažili ih da otvore nove mogućnosti rasta. Uz potpunu uslugu oglašavanja na internetu, koja uključuje Google i FB oglašavanje uz upravljanje kampanjama, edukaciju i savjetovanje, naši poduzetnici imaju priliku iskoristiti vrstu i kvalitetu usluge koja je obično rezervirana samo za velike igrače.
'Zahvaljujući tehnologiji, prilike na tržištu uvelike su se promijenile i nikada nije bilo lakše dosegnuti nove korisnike. Želimo povezati male i srednje poduzetnike s prilikama koje im nudi oglašavanje na internetu i na taj im način omogućiti uspješnije poslovanje', rekao je Jerko Dumanić, direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika Hrvatskog Telekoma.
U sklopu kampanje poduzetnicima ćemo nuditi i dodatnu vrijednost, cjelodnevne radionice u četiri hrvatska grada – Rijeci, Splitu, Osijeku i Zagrebu, na kojima ćemo ih educirati o tome što praktično znači digitalizacija poslovanja, pružiti im temeljna znanja i preporuke za oglašavanje na internetu te im omogućiti interaktivne radionice s temama o oglašavanju na internetu po njihovom izboru. Prva u nizu radionica održat će se 12. studenog u Rijeci, a tjedan dana kasnije 19. studenog u Splitu. Osijek je na redu 28. studenog, a Zagreb 9. prosinca. Više detalja o samom programu i prijavi možete pronaći na linku.
Više informacija saznajte ovdje, ili nazovite 0800 9100.