Nakon pokretanja usluga tCloud Računalo i tCloud Server, stručnjaci Hrvatskog Telekoma predstavili su na Combis konferenciji tri nove usluge u oblaku koje će uskoro biti ponuđene poslovnim korisnicima. Radi se o specijaliziranim aplikacijama za nadzor voznog parka, upravljanje ljudskim resursima te upravljanje financijama i računovodstvom
tCloud Nadzor vozila je softverski sustav za daljinski nadzor i upravljanje voznim parkom. Korištenjem te Software as a Service usluge korisnicima je kroz internetsku aplikaciju na računalu ili mobilnom telefonu omogućen pristup podacima o korištenju njihovog voznog parka u svakom trenutku i sa svakog mjesta. 'Ovu uslugu mogu koristiti sve tvrtke koje imaju vozni park, bez obzira na djelatnost', napomenuo je Tomislav Kosanović, direktor projekata u HT-u.
Usluga upravljanja voznim parkom osigurava korisniku povećanje efikasnosti voznog parka, uštede u potrošnji goriva i broju radnih sati, povećanje sigurnosti voznog parka te povećanje konkurentnosti. Za tu specijaliziranu uslugu, koju stručnjaci HT-a predstavljaju kao najkonkurentniju fleet management uslugu na hrvatskom tržištu, cijena će se sastojati od tri komponente: troška ugradnje uređaja, cijene samog uređaja te mjesečne naknade za uslugu.
tCloud Ljudski resursi cjelovito je rješenje za upravljanje ljudskim resursima i obračun plaća koje već koriste tvrtke s oko 50.000 zaposlenih. 'Ključna stvar je da korisnik kupnjom ove usluge znatno smanjuje troškove jer nema kapitalnu investiciju u opremu, softver, održavanje i sl.', naglasio je Zoran Crnčević, stručnjak za ICT rješenja u Hrvatskom Telekomu. Aplikacija sadrži brojne funkcionalnosti, uključujući kadrovsku evidenciju, obračun plaća, obračun drugog dohotka, evidenciju radnog vremena te upravljanje školovanjem. Pruža i self service za zaposlenike koji im omogućuje uvid u platne liste, planiranje godišnjeg odmora, službenog puta i sl.
Aplikacija Ljudski resursi, prilagođena za korištenje u oblaku, ponudit će se širem tržištu preko HT-ovih prodajnih kanala od 24. listopada. Korisnici će moći birati između četiri paketa (osnovni, potpuni, napredni, enterprice) u rasponu cijena od 45 do 170 kuna po djelatniku.
Aplikacija tCloud Financije i računovodstvo namijenjena je malim tvrtkama, a sadrži kompletno rješenje temeljeno na Microsoftovom ERP softveru i dostupno preko oblaka. 'Korisnik nema troškova hardvera, licenci i implementacije, a kroz ovu uslugu može pratiti cjelokupno poslovanje', naglasio je Crnčević, dodajući da ERP softver ima brojne prednosti u odnosu na postojeće računovodstvene programe.
Uslugu tCloud Financije i računovodstvo HT će nuditi u tri paketa po cijenama od 199 kuna (Start), 299 kuna (Plus) i 499 kuna (Extra) po korisničkom računu