POSEBNA KAMPANJA

HTZ promovira poslovni turizam na devet svjetskih tržišta

22.11.2018 u 13:17

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ove godine provodi posebnu promotivnu kampanju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a, navodeći da se kampanja provodi na devet svjetskih tržišta

Ta se kampanja provodi na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije, i to putem društvenih mreža (Linkedin), print oglasa u specijaliziranim MICE izdanjima te online kanalima oglašavanja.

"Poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje, koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju, kazao je Staničić napominjući kako će se nastaviti s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone.

Iz HTZ-a podsjećaju da provode i druge aktivnosti usmjerene na promicanje poslovnog turizma pa će u 2019. nastupati na najznačajnijim specijaliziranim kongresnim burzama kao što su IMEX Frankfurt, IMEX America, IBTM Barcelona i CONVENTA Ljubljana. Tu je također i organizacija te sudjelovanje na poslovnim radionicama u sklopu kojih se održavaju sastanci s ključnim partnerima.

HTZ do sredine prosinca provodi i promotivnu kampanju kojoj je cilj promocija svih finalista i pobjednika natječaja EDEN - Europske destinacije izvrsnosti. Osim Hrvatske, kampanja koja promovira sve destinacije finaliste, provodi se putem društvenih mreža na tržištu Slovenije, Njemačke i Austrije.

Do sada su predstavljene destinacije Bilje, Karanac, Veliko Trojstvo, Roč, općina Sveti Martin na Muri, Čakovec – grad Zrinskih, Sinj – grad Alkara, Sisak – grad pobjeda, itd.

U idućim danima, navode iz HTZ-a, slijedi predstavljanje Parka prirode Papuk, dvorca Trakošćan, Parka prirode Lastovsko otočje, Daruvara, Varaždina, Srijema i Slavonije, Zagorja – Bajke na dlanu te ostalih finalista.

Kupači na hrvatskim plažama
  • Kupači na plažama diljem Hrvatske
  • Kupači na plažama diljem Hrvatske
  • Kupači na plažama diljem Hrvatske
  • Kupači na plažama diljem Hrvatske
  • Kupači na plažama diljem Hrvatske
    +42
Ljeto na plažama diljem Hrvatske 2018. Izvor: Pixsell / Autor: Ivo Cagalj/PIXSELL

Pobjednička destinacija, nositeljica titule EDEN, promovira se na službenim stranicama Europske komisije (EK) i HTZ-a te se zajedno s finalistima kao primjer dobre prakse predstavlja na europskoj razini.

Dosadašnje hrvatske destinacije pobjednici EDEN izbora su Vukovar – Vučedol – Ilok, Gornje Međimurje, Stancija 1904 Svetvinčenat, Pustara Višnjica (Slatina), Grad Nin, NP Sjeverni Velebit, Grad Đurđevac i Općina Sv. Martin na Muri, podsjećaju iz HTZ-a. 

EDEN je projekt kojeg je EK pokrenula 2006. s ciljem stvaranja mreže najboljih destinacija održivog turizma, promocije novih netradicionalnih i turistički manje razvijenih destinacija, stvaranja svijesti o raznolikosti europske turističke ponude, te poticanja destinacija za razvoj modela održivog razvoja turizma. Biraju se netradicionalna i manje razvijena odredišta, koja ponudu temelje na održivom turizmu.

HTZ u EDEN projektu sudjeluje od samog početka, a od 2013. sudjeluje kao punopravna članica uz financijsku potporu EK, navodi se u priopćenju HTZ-a.