rvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je natječaj za voditelja ispostave u Los Angelesu, a natječaj za direktore predstavništva u Londonu i Seulu se ponavlja, priopćeno je u utorak iz HTZ-a
Uz postojeće HTZ-ovo predstavništvo u New Yorku voditelj buduće ispostave u Los Angelesu bit će zadužen za promociju hrvatskog turizma na tržištu SAD-a, navode iz HTZ-a.
Ističu i kako ponavljaju natječaj za izbor direktora predstavništva i to za tržište Velike Britanije sa sjedištem u Londonu te za tržište Južne Koreje sa sjedištem u Seulu gdje se ured predstavništva otvara po prvi puta.
Prijave i dokazi o ispunjavanju uvjeta te životopis kandidata, za sva tri radna mjesta, dostavljaju se najkasnije u roku od 15 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, odnosno do 21. ožujka.
"Zbog velikog broja nepotpunih i nevaljalih prijava ponavlja se natječaj za direktora budućeg ureda u Južnoj Koreji gdje po prvi puta otvaramo svoje predstavništvo budući da je riječ o tržištu koje za hrvatski turizam nudi velike potencijale", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Napominje i kako se ponavlja natječaj za direktora predstavništva na tržištu Velike Britanije koje iz godine u godinu sve značajnije sudjeluje u ukupnim rezultatima hrvatskog turističkog prometa.
"Naši dugoročni ciljevi podrazumijevaju još snažnije pozicioniranje Hrvatske na dalekim tržištima, posebno na tržištu SAD-a s kojeg projekcije govore o ovogodišnjem rastu prometa po stopi od 15 do 20 posto. To je razlog zbog kojeg po prvi puta otvaramo ispostavu u Los Angelesu“, kazao je Staničić.
Iz HTZ-a napominju da je Turističko vijeće HTZ-a za potrebe provedbe natječaja oformilo Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura koje će po isteku roka za prijavu na natječaj evaluirati pristigle prijave, provesti intervjue s odabranim kandidatima o čemu će obavijestiti Turističko vijeće kojemu će i uputiti svoj prijedlog imenovanja.
Staničić je istaknuo kako na raspisane natječaje za tri atraktivne destinacije očekuju kandidature kvalitetnih profesionalaca koji će svojim radom znati pridonijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao poželjne turističke destinacije.
Iz HTZ-a napominju kako se direktor predstavništva, kao i voditelj ispostave imenuje na mandatno razdoblje od tri godine.
Osim uvjeta propisanih Zakonom o radu i Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu, zainteresirani kandidati moraju ispunjavati i uvjete propisane samim natječajem.
Tako kandidati moraju imati završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij, imati najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima s područja turizma i/ili marketinga, aktivno znati jedan jezik uz poznavanje drugog svjetskog jezika ili znati jezik zemlje u kojoj će obnašati svoju dužnost, poznavati turističko tržište za koje se prijavljuju te izraditi program svog rada za iduću kalendarsku godinu.