INA Grupa u procesu je otklanjanja poteškoća u informatičkim sustavima na koje je utjecao kibernetički napad koji se dogodio krajem prošlog tjedna. Započeli smo s oporavkom sustava te radimo na ponovnoj uspostavi svih usluga koje povremeno nisu radile.
Kao što je ranije napomenuto, kibernetički napad prijavljen je mjerodavnim institucijama s kojima INA u potpunosti surađuje. Napad i mogući neovlašteni pristup podacima se istražuje.
'Kao i kod svakog kibernetičkog napada, u ovom trenutku ne možemo isključiti mogućnost da je došlo i do neovlaštenog pristupa osobnim podacima. Napominjemo kako je opskrba tržišta sigurna, a prodaja goriva na našim maloprodajnim mjestima se nastavlja odvijati neometano. Također, provedba svih plaćanja je sigurna, neovisno o tome radi li se o gotovinskom plaćanju, INA kartici ili bankovnoj kartici', pripćeno je iz Ine.
'Ispričavamo se našim kupcima i poslovnim partnerima za eventualne neugodnosti koje je ova situacija mogla prouzročiti. Cijenimo vašu kontinuiranu podršku i razumijevanje u ovoj situaciji', zaključeno je.