Asahi Group Holdings spreman je potrošiti dodatne milijarde dolara na akvizicije nakon što je nedavno od Anheuser-Busch InBev NV-a za 11 milijardi dolara kupio čitav niz brendova u Europi, poručio je čelnik japanske kompanije
Predsjednik najvećeg proizvođača piva u Japanu Akiyoshi Koji nije precizirao koliko su točno spremni potrošiti na akvizicije.
'Ako se ukažu velike prilike za ulaganja, mi raspolažemo potrebnim sredstvima', kazao je on u razgovoru za Reuters u četvrtak.
Među prioritetima izdvojio je pivare i distributere koji bi poduprli Asahijevo poslovanje u Europi, ne navodeći imena.
U Aziji je pozornost proizvođača piva iz cijelog svijeta usmjerena na plan vijetnamske vlade o prodaji većinskog udjela u proizvođačima piva Sabeco SAB.HM i Habeco BHN.HM.
U Asahiju pozorno proučavaju Sabeco, kaže Koji, ne htijući ulaziti u pojedinosti. 'Vijetnam je atraktivan kao tržište koje raste, ali naš će se sud bazirati na usklađenosti tržišta s našom strategijom plasmana piva visoke kvalitete', pojašnjava čelnik japanske kompanije.