Hrvatska turistička zajednica (HTZ ) objavila je javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2020. godini
Kako bi povećali broj turističkih dolazaka i noćenja u predsezoni i posezoni te na kontinentu cijele godine i povećali turistički promet, HTZ će i u 2020. godini provoditi promociju turizma kroz kampanje u javnom i privatnom sektoru.
Udruženo oglašavanje obuhvaća opću destinacijsku promociju, promociju smještajne i ostalih oblika turističke ponude destinacije. Oglašavanje ponude destinacije (smještajne i ostalih oblika turističke ponude i događanja) odnosi se na ponudu u predsezoni i posezoni, odnosno na cjelogodišnju ponudu u destinacijama koje nemaju izlaz na more ili na turistički nerazvijenim područjima (TNP). Glavna sezona obuhvaća minimalno period 1.6.-30.9., a svaka turistička zajednica županije svojim dodatnim kriterijima može dodatno produžiti ovaj period. Isti programi, troškovi oglašavanja i pripadajuća dokumentacija ne mogu biti prihvaćeni u drugim modelima ili ugovorima s HTZom i drugim turističkim zajednicama. Detaljnije upute o prijavi navedene su u svakom modelu.
Na ovaj oglas mogu se javiti sve tvrtke iz turističkog sektora, a za prijavu su potrebni obrasci koji se mogu pronaći na stranicama HTZ-a media plan te potvrda da tvrtka nema duga prema državi.
Krajnji rok za podnošenje prijava je 27. rujna 2019. godine.
Za pomoć pri kandidiranju, ispunjavanje obrazaca i sve druge detalje možete se obratiti Digital King stručnom timu koji će vam pomoći da dođete do HTZ-ovih potpora.
Uz dugogodišnje iskustvo u vođenju Google Ads, YouTube i Facebook kampanja te renomirane klijente iz turističkih djelatnosti, Digital King tim za ovu prigodu osigurava besplatnu izradu detaljne strategije oglašavanja, analizu i postavljanje kampanje neovisno o jeziku oglašavanja te dodatne izvještaje o uspješnosti kampanja – sve bez skrivenih troškova oglašavanja. Digital King tim očekuje vašu prijavu – kontaktirati ih možete na https://www.digitalking.hr/hr/kontakt/