Adris grupa je krajem lipnja ove godine pokrenula treći natječajni ciklus u sklopu jedinstvenog projekta zapošljavanja pripravnika pod nazivom „Budućnost u Adrisu“ a iz te kompanije u četvrtak podsjećaju da je rok za prijavu 30. rujna
Ovogodišnji natječaj popraćen je zapaženom kreativnom kampanjom s porukama poput „Razveseli mamu i vrati se doma“. Plakati su osvanuli u inozemnim zračnim lukama i izazvali veliki interes javnosti, dok je nizom motivirajućih plakata Adris pokazao u kojim djelatnostima treba mlade i obrazova ljude, odnosno, koja zanimanja imaju budućnost u Hrvatskoj. Mladi, visokoobrazovani ljudi bez prethodnog radnog iskustva ali s jasnom vizijom razvoja svoje karijere u Adris grupi, na natječaj se mogu prijaviti do 30. rujna 2015. online prijavom na portalu www.buducnostuadrisu.hr, gdje su dostupni uvjeti natječaja i druge informacije o mogućnostima zapošljavanja.
„Budućnost u Adrisu“ jedinstven je program koji već treći puta mladim visokoobrazovanim ljudima omogućuje obavljanje jednogodišnjeg pripravničkog staža u tvrtkama u sastavu Adris grupe, a najboljima od njih i stalno zaposlenje te kontinuirano stručno usavršavanje. Nakon provedenog natječaja, Adris će najbolje kandidate zaposliti u perspektivnim područjima kao što su primjerice, marikultura, destinacijski menadžment, prehrambena biotehnologija i matematičko modeliranje. Zaposlenjem u Maistri, kao vodećoj hrvatskoj kompaniji u elitnom turizmu, Cromarisu, vodećem hrvatskom izvozniku jadranske ribe i najvećem hrvatskom osiguravajućem društvu - Croatia osiguranju, sudionici programa imaju mogućnost tijekom nekoliko godina od pripravnika postati novim i posve osposobljenim Adrisovim menadžerima i tehnolozima, stručnjacima koji će stečenim znanjem suvereno voditi sebe i Adris grupu u budućnost.
Iz Adrisa poručuju da pokretanjem programa „Budućnost u Adrisu“ i davanjem prilike mladim i obrazovanim ljudima željnim izazova, Adris nastavlja poticati i nagrađivati znanje, izvrsnost i strast prema poslu, koji su, uostalom, temeljni kriteriji poslovanja i zapošljavanja u Adris grupi. Uzimajući u obzir zabrinjavajući i rastući trend iseljavanja mladih i obrazovanih ljudi iz Hrvatske te činjenicu da je njih 40.000 napustilo Hrvatsku u samo posljednje dvije godine, Adris na ovaj način želi upozoriti na ovaj veliki društveni problem, ali i konkretnim mjerama pomoći mladima da svoju budućnost ostvare u Hrvatskoj, koja ima velikih mogućnosti za razvoj.