Dva tjedna prije početka poznat je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala koji se održava od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe
U programu 9. Weekenda posebno se ističe predavanje američkog futurista Garyja Whitehilla koji surađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja svijeta. Whitehill će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. stoljeća vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom. Unatoč svim opasnostima, Whitehall vjeruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promijeniti svijet na bolje za sve.
Na panelu nazvanom 'Budućnost je sada' glavna tema će biti efikasnije i pametnije življenje i poslovanje. Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promijeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i srodna pitanja pokušat će odgovoriti Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.
Na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom troje tinejdžera govorit će o tome kako oni koriste Internet i što od njega očekuju. Čut ćemo i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400 tisuća pretplatnika i preko sto milijuna pregleda.
Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gdje će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokićraspravljati s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
'Digitalni kaos' naziv je panela posvećenog glazbi kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah. Jesu li te promjene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači glazbe, pokušat će odgovoriti glazbenici Robert Pešut Magnifico i Ida Prester te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.
Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi radionice koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Sudionici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentirati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga
U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine odabiru najbolje projekte i agencije iz regije. Prijave su u tijeku, a zainteresirane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do 9. rujna. Najboljih 25 bit će predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. rujna. Četvrtu godinu zaredom SoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana - do petka, 9. rujna točno u podne.
A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vrijeme je za dobru zabavu koju Weekend jamči svake godine. Bogat program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak, 22. rujna u Pepermint klubu, a posjetitelje koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljat će DJ Filip Jelaš. U petak, 23. rujna Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih slijedi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Glazbeni program u subotu, 24. rujna završava velikim partyjem Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom 'Jägermeister presents Somewhere Over the Region'.
Prijave za 9. Weekend Media Festival još se primaju, a kako je interes velik, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4.000 sudionika.